Scorpio Cosworth -> 4x4
Scorpio Cosworth -> 4x4
Tuossa on viereillä pieni XR4x4 päivitysprojekti. Nyt yhtenä vaihtoehtona tutkailen Scorpio Cosworthin konetta.
Kysymys kuuluukin, sopiiko tuon 2,8 V6 4x4 öljypohja tuohon 24V pataan? Veikkaisin, että sopii, koska myös se perustuu Cologne lohkoon.
Toinen asia on moottorin kiinnikkeet? Lienevät samassa paikassa? Tosin tuo on helpompi korjata.
Kysymys kuuluukin, sopiiko tuon 2,8 V6 4x4 öljypohja tuohon 24V pataan? Veikkaisin, että sopii, koska myös se perustuu Cologne lohkoon.
Toinen asia on moottorin kiinnikkeet? Lienevät samassa paikassa? Tosin tuo on helpompi korjata.
Ja kun jaksaa vähän etsiä, niin löytyy. Eli tehtävissä on, tosin vaatii vähän hommia!
http://www.maddoldbugger.supanet.com/home.html
http://www.maddoldbugger.supanet.com/home.html
Onko tietoa onko auto laillisesti muutoskatsastettu ja mitä on käytetty vertailuautona? Tavasin nimittäin noita pykäliä ja jos tehojen puolesta käyttää jotain Cossu sierraa, niin pitäisi vaihtaa ABS jarrut, kun ne ilmeisesti on kaikissa Cossuissa vakiona. Itsellä ei niitä ole.averilla 2.8i 4x4 sierraan vaihdettu BOA ja siihen se alkuperäinen 2.8i 4x4:n öljypohja (johon siis vain tehty nuo öljynpaluuletkuille liitännät.
Ehkä tommosesta Scorpiosta voisi sen pumpun pölliäkkin...
Kyllä se varmaan ainakin säädösten mukaan vaatii sitte noi ABSit jos ei sierraa oo noilla tehoilla saanu ilman niitä.
Eri juttu sitte miten "ruohonjuuri tasolla" noi katsastusmiehet niitä päästää läpi.
Ei varmaan millään oikeen saa jarrutus tehoja vastaamaan ABS jarruja.
Jos jotkut jumalattomat jäähdytetyt ja uritetut levyt laittaa ja nelimäntä satulat ym. niin on varmaan kokoajan pyörät lukossa kun polkimeen koskee
Eri juttu sitte miten "ruohonjuuri tasolla" noi katsastusmiehet niitä päästää läpi.
Ei varmaan millään oikeen saa jarrutus tehoja vastaamaan ABS jarruja.
Jos jotkut jumalattomat jäähdytetyt ja uritetut levyt laittaa ja nelimäntä satulat ym. niin on varmaan kokoajan pyörät lukossa kun polkimeen koskee

Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
On ihan laillisesti muutoskatsastettu, eikä vaatineet ABS:iä. Eli taitaa olla vähän tosiaan konttorikohtaista. Mutta ainahan voi verrokkina käyttää myös XR4Ti:tä...sitten kelpaa ne isot rummutkin takana, eikä ainakaan tarvi ABS:ta huolehtia.markkul kirjoitti: Onko tietoa onko auto laillisesti muutoskatsastettu ja mitä on käytetty vertailuautona? Tavasin nimittäin noita pykäliä ja jos tehojen puolesta käyttää jotain Cossu sierraa, niin pitäisi vaihtaa ABS jarrut, kun ne ilmeisesti on kaikissa Cossuissa vakiona. Itsellä ei niitä ole.
Ehkä tommosesta Scorpiosta voisi sen pumpun pölliäkkin...
Markkul: jos haluat kysellä auton rakentajalta enemmän, niin lupasi kyllä vastailla. Numeron voin laittaa privalla.
Capri -76
Mustang ht 289+C4 -67
Mustang ht 289+C4 -67