Jotain mystiikkaa tähän juttuun liittyy, sillä nyt sisätila taas lämpenee normaalisti ajatuksella. Mitään muuta ei tällä välin tehty kuin ajettu vajaa 1000 km ja muutamia kertoja käytetty lämmitintä. Mutta hyvä näinpäin.
Toinen huomio on sisään tulevan ilman alhainen lämpötila. Puhaltimesta tulee vain haaleaa, vaikka moottorin lämmöt ovat normaalit. Jännä piirre on se että tosi kuumaa tulee aina hetken silloin kun vaihtaa puhallussuuntia esim.tuulilasista jaloille tmv. Eli kennoissa selvästi on lämmöt, mutta sekoittaja säätää lämmöt alemmaksi. Puhalluslämpö ei muutu 20asteen jälkeen, ei vaikka laittaa HI-asentoon.
Aux-heater on päällä ja webasto toimii ihan ok, kun auto on paikoillaan. Lämppäri sammuu heti kun lähdetään liikkeelle
Kovin hanakoita tai edes muutenkaan kiinnostuneita ei merkkiliikkeen huollossa oltu. Soitin useampaan eri liikkeeseen. Arvausten kirjo oli laaja.
Luulen ansainneeni nyt oman taivaspaikkani, ssillä nyt hajosi myös painelaakeri. Tarkoittaa tuollaista 1,5 tonnin remonttia.
