Varaosahausta eli felken purkamosta löytyy ajamattomista autoista purettuja lämppäreitä reilun 200€:n hintaan. http://www.varaosahaku.fi/fi-fi/Hae/Osa ... in/Kaikki/
Paljon on fordeihin tullut upgreidattua varusteita viimeisen viidentoista vuoden aikana, mutta tämä on ihan uusi idea; meinaan siis että: ainakin aikaisemmissa autoissani on ollut ties mitä liittimiä teipattuna johonkin piiloon, mihin on vaan tarvinnut liittää uusi lisävaruste, laittaa sulake paikalleen ja ehkä ohjelmoida se käyttöön... Ja avot, tein itse ja säästin! Tämä 200€ webasto tai eberi tai mikälie houkuttelee, sillä se olisi edullinen vaikka asennukseen menisi tonnikin... Ja luulen, ettei mene niinkään paljoa, jos siellä taas olisi johdotukset valmiina odottamassa egonlämmittäjää! Tähän asti paras jälkiasennus webastotarjous turun seudulla on ollut 1850€, että sihen mulla ei ole varaa. Kaarinan autoplavelusta kysyin tarjousta tämän halpisvaihtoehdon asennuksesta, mutta luulivat vissiin vitsiksi eivätkä vastanneet mitään. Laakkoselta Raisiosta en ole uskaltanut kysyä kun eivät halua korjata mun peruutustutkaakaan.
Litraiseen ekopoostiin siis pitäisi se tunkea, että jos tiedätte vinkkejä tai että joku on näin tehnyt tai että joku on sen mulle halukas asentamaan, niin pistäkää vaikka yv:tä jos ette tänne halua kommentoida. Ikkunoiden krapaaminen on hullun hommaa jos voisi hoitaa sen webastollakin!