Orion -87 käynnitymisongelmia...
Orion -87 käynnitymisongelmia...
Elikkä on tossa tommonen 1.4 kaasari orioni joka lähtee lämpimänä huonosti käyntiin, saa sahata ja pitkään. Auto saa aivan liikaa bensaa, putkesta tulee mustaa kokoajan ja bensa haisee, mitenkäs tossa sais seokset kohilleen ja käynnistymään paremmin tuon?
Tarviiko hommata joku kaasuttimen korjaussarja vai onko jotain muita kikkoja?
Mitäs bensaa tommonen tykkää syödä?
Ja sitten vielä että tarviiko etujarrulevyjen vaihtoon mitään erikoisempia työkaluja? Eikös ne lähe ihan kun ottaa vaan satulan pois tieltä ja avaa yhren taikka kaks ruuvia levystä?
Tarviiko hommata joku kaasuttimen korjaussarja vai onko jotain muita kikkoja?
Mitäs bensaa tommonen tykkää syödä?
Ja sitten vielä että tarviiko etujarrulevyjen vaihtoon mitään erikoisempia työkaluja? Eikös ne lähe ihan kun ottaa vaan satulan pois tieltä ja avaa yhren taikka kaks ruuvia levystä?
muistaakseni jos saat vain jarrusatulan helevettiin niin sitten vain vedät sen levyn pois siitä. ei se sen kummosemmin kiinni siinä ole.. paitsi että se on luultavimmin ruostunut kiinni, varaudu lekan kanssa..
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Tota noin, ei ole sitten mitään hajua tosta kaasarin toiminnoista, jos viittis joku tarkentaa missä moinen ruuvi on? entä jos sitä koittaa säätää ns perstuntumalla eli ottaa vähän pois ja kattoo miten toimii? Ei ole tullut noitten antiikinaikasten kaasuttimien kanssa pelattua yhtään ja tämäkin vehje tuli vaihdossa itelle ja pitäs saada tekniikkaa vähän parempaan kuntoon niin tulee siisti peli myyntiin...