Kyseessä fiesta 1.4 vm.1988. Käsittääkseni kyseessä on Weber DFTM käsiryypyllä.
Tyhjäkäynti aivan sammumisen partaalla, ja päästöt todella rajut. Tulpat aivan nokiset.
Kun otan ilmanpuhdistajalta imusarjaan menevän letkun irti, niin tyhjäkäynti nopeutuu,
elikkäs vaikuttaa että kone ei saa tarpeeksi happea. Ilmanputsari melkein uusi ja tulpat
samoin. Kierroksilla pelaa aivan normaalisti. Kulutus tosin aivan älytön. Mikä avuksi.
Onko kellään kaasaria,tai hyviä neuvoja ?
Fiesta 1.4 1988 kaasutin
Re: Fiesta 1.4 1988 kaasutin
Pura kaasari ja putsaa kaikki suutimet + koko kaasari.
Ford kerran niin aina Ford
Re: Fiesta 1.4 1988 kaasutin
Minkälainen se systeemi siinä ilmanputsarissa, että ottaako se kaasari kuuman ilman pakosarjalta vai kylmän putkesta. Mä olen tukkinut/pistäny poikki sen alipaineletkun kaasarin/imusarjan päästä ruuvilla. Ja sieltä ilmanputsarin päästä kattonu, että se saa kylmää ilmaa suoraan putkesta ja ottanut tötterön veke siitä välistä pakosarjalle. Nokiset tulpat ja päästöt kertoo siitä, että ryyppy jää päälle, mikä taas selviää katsomalla = ryyppyläppä makaa kiinni.pekka63 kirjoitti:Kyseessä fiesta 1.4 vm.1988. Käsittääkseni kyseessä on Weber DFTM käsiryypyllä.
Tyhjäkäynti aivan sammumisen partaalla, ja päästöt todella rajut. Tulpat aivan nokiset.
Kun otan ilmanpuhdistajalta imusarjaan menevän letkun irti, niin tyhjäkäynti nopeutuu,
elikkäs vaikuttaa että kone ei saa tarpeeksi happea. Ilmanputsari melkein uusi ja tulpat
samoin. Kierroksilla pelaa aivan normaalisti. Kulutus tosin aivan älytön. Mikä avuksi.
Onko kellään kaasaria,tai hyviä neuvoja ?
Sitten siellä on vielä se ensiökurkun toisioläppä tjs. siellä alhaalla, jonka pitäisi aueta alipaineella, sekin voi olla jumissa. Ei muuta kuin ilmanputsari veke, kone käyntiin, kaasua ja päältä kurkkimaan.
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon