Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Haluan itse vaihtaa kannentiivisteen. Moottori on 1996 Zetec 1.8 (115 hv)
Onko mahdoton tehtävä, saisinko joltain apuja; lähinnä niin, että itse teen ja joku katsoo vierestä
Laittakaa yksityisviestejä, jos kristillisyyttä ilmenee.
Tehty ja osaa vaihdettu
Kannentiiviste
Jakohihna ja kiristin
Ei käynnisty enää
Bpumppu pumppaa, kipinää tulee ja ajoneston valo sammuu.
Aluksi kävi sekunnin kaksi, mutta ei enää.
Autossa Fordin alkuperäinen stereo. Ei kai sen turvakoodi ole nyt se, joka kiusaa?
Vaihdettiin lisää osaa
kampi ja nokka-akselien tunnistimet
Tulpat ja johdot
Ei auttanut.
Tuttava vaihtoi imusarjan ja sama ongelma tuli vastaan, akun irroitus tekee jotakin ihmeellisyyksiä, tai sitten tuo stereo, joka olisi vikana aika jännä, koska autoa ennen remppaa ajaessani ei koodia siihen oltu syötetty...
Bensaletkut (paine ja paluu) oikeassa järjestyksessä ?
Voisi epäillä (kun käynyt hetken) että suuttimilla ei ole painetta, (käynyt hetken vanhoilla paineilla).
Lentääkö bensaa paineentarkastusventtiilistä (renkaan täyttöventtiilin näkönen)kun painaa jollain piikillä tms.
Radio kyselee koodia sen jälkeen kun siltä on katkennu virta (esim. akun johto käyny irti). Radion koodin saat kun kerrot sen M alkuisen koodin radion päältä tuonne->viewtopic.php?f=7&t=10944.
Mutta käynnistykseen se ei vaikuta tuon taivaallista vaikka nakkaisit koko roskan hevon kuuseen.