Olet siis sitä mieltä, että potikat, innovatet ja lisäsuuttimet on ok? Oletko vaivautunut ylipäänsä lukemaan pykälistä, että mitä tuo vähäpäästöisyys pitää sisällään? Ei sillä, että minä lakia aina noudattaisin, mutta ainakaan en koita uskotella itselleni jonkin laittoman olevan laillista.country sedan kirjoitti:200cc lisäsuutin ja potikka lämpötila anturin ja Ecun väliin jolla pääsee hienosäätämään tarpeen mukaan.
Ja tietysti Innovaten MTX-L.
Tohon nyyhkytyksen laillisuudesta/laittomuudesta voi todeta että noin vanhassa miinassa (-93) vähäpäästöisyys säilyy muutosten jälkeen.
Ecu hoitaa hommansa kuten normi bensallakin, näiden 02-> kanssa voi olla vähän niinjanäin. Joku puolalainen e85 piggy bag ei välttämättä ole E2 hyväksytty..
Epäilemättä vähäpäästöisyys säilyy, mutta jos hyväksyntä puuttuu niin silloinhan se on laiton.
Tuohon Country Sedanin kysymykseen:
- Pumppu ei kestä etanolia, jos pumppu laukeaa ilman erityistä syytä, niin vika on todennäköisesti etanolin.
- Letkut ei kestä etanolia, koppuroituvat ja halkeilevat ennenaikaisesti.
- Suuttimien o-renkaat ei pääsääntöisesti kestä etanolia, ellet ole itse vaihtanut etanolia kestäviin. Muuttuvat koppuroiksi.
Ja nämä oireet siis jo 95e10:llä ajetulla(edellinen omistaja) 2.0i 8v dohcilla.
Ja Hannulle: Miten ajattelit vakiona lykätä 30% soppaa lisää? Ei se ole sitten enää vakio

Asiasta pihviin, itellä on myös etanolikokeilut meneillään, kun saatiin Kuopioon vihdoin RE85-asema(Leväsen Shell, jis muitakin Kuopiolaisia lukee tätä). Itellä on suurimpana syynä tuon etanolin ihannointiin mahdollisuus viileämpään moottoriin ja siitähän noiden dokkien luulisi tykkäävän
