kommentoikaa asiaa please


Et oo vissiin metriäkään ajanut 85+dokki yhdistelmällä?papagenu kirjoitti:Ainakin sitä kuluu huomattavasti enemmän eli rahaa et säästä tolla litkulla.
En olekkaan mutta monesta paikasta kuullut että sitä palaa huomattavasti enemmän autossa kuin autossa. Jos oot ite ajellut niin kerro toki muillekkin miten toimii.country sedan kirjoitti: Et oo vissiin metriäkään ajanut 85+dokki yhdistelmällä?
kuluu noin 30% enemmän.papagenu kirjoitti: En olekkaan mutta monesta paikasta kuullut että sitä palaa huomattavasti enemmän autossa kuin autossa. Jos oot ite ajellut niin kerro toki muillekkin miten toimii.
Aha, miten se ilmenee?Kreivi kirjoitti:Ihan mielenkiintoinen ketju, vaikka aika rajua mutuilua. 8v dohcin tiivisteet&o-renkaat ei kestä etanolia kunnolla.
Ei oo katsurit puuttunu etanolin käyttöön. Ja trafilta kyselin että tuleeko jotain veroseuraamuksia jos tavan bensa autolla etanolia käyttelee... Ei tule. Moottoripolttoaineeksi luokiteltu.Kreivi kirjoitti:Ihan mielenkiintoinen ketju, vaikka aika rajua mutuilua. 8v dohcin tiivisteet&o-renkaat ei kestä etanolia kunnolla. Eivät siis kestä jatkuvaa ajoa edes 95e10:llä.
Siitä kulutuksestakin voidaan toki keskustella. Tiedän pari "virittämätöntä"(isommat suuttimet, "kuumemmat" tulpat ja megajolt, ei kuitenkaan haettu tehoa näillä) käyttöautoa re85 muutoksella, eikä näissä kulutus ole todellakaan noussut 30%, vaan pikemminkin jotain väliltä 15-20%. Laitontahan tuo on vähäpäästöiseen(bensamoottori ei polta etanolia ilman modeja).
Ai, miksei??Kreivi kirjoitti:Jokainen vähänkään älykäs inssi tietää, että vakio bensamoottori ei polta RE85:ta.
Sen verran tyhmä olen etten arvaa joten varmaan kertonet?Kreivi kirjoitti: "Paras" mun kuulema katsastusfeili oli, kun eräs jolppi oli käynyt etanolimuutosboksin kanssa katsastuksessa.. Oli sitten päästöjä mitattu, eikö ne rajoihin mennyt. Tämä pässinpää oli sitten inssille fiksuna ilmoittanut, että muutosboksia ei ollutkaan kalibroitu sen hetkiselle bensa/etanoliseokselle. Lopun voitte arvata.