Terve, pitkän seisottamisen jälkeen laitoin taas Sierran tulille. Kaikki toimi hyvin pari päivää kunnes taas startatessa alkoi käymään kolmella. Nelospytty on siis pois pelistä.
Tähän mennessä tehtyä: pyörijän kansi, pyörijä, tulpanjohdot, tulpat kolmeen kertaan, puola todettu toimivaksi, suutintukki irroitettu, nelospytyn suutin irroitettu ja puhdistettu, testattu virrat 4.suuttimelle.
En tyhmänä ole vaihdellut suuttimia keskenään josko vika olisi rikkinäinen suutin, käsittääkseni ne ei kovin helposti hajoa?
Mitäs tietäjät arvelee, onko vielä jotain vikakohdetta konehuoneessa ennen kuin alan avamaan konetta? Ja onko tämä vajaatoimisuus yleistäkin?
Fordit aika vieraita minulle, edellistä vikaa (bensapumpun toimimattomuus) etsin kauan kunnes kuulin ns. tapponapista siellä kusikn jalkotilassa.
DOHC sierra 2.0, nelospytty pois pelistä.
Re: DOHC sierra 2.0, nelospytty pois pelistä.
Ennen kuin ainakaan avaat konetta, niin mittaa puristuspaineet pytyistä. Noin yleisohjeena.
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
Re: DOHC sierra 2.0, nelospytty pois pelistä.
Jep puristukset ja ohivuotomittaus kyl kertoo että onko jotain vikaa pytyssä eli männässä tai kannessa/venttiileissä