DOHC sierra 2.0, nelospytty pois pelistä.

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
MMF1

DOHC sierra 2.0, nelospytty pois pelistä.

Viesti Kirjoittaja MMF1 »

Terve, pitkän seisottamisen jälkeen laitoin taas Sierran tulille. Kaikki toimi hyvin pari päivää kunnes taas startatessa alkoi käymään kolmella. Nelospytty on siis pois pelistä.

Tähän mennessä tehtyä: pyörijän kansi, pyörijä, tulpanjohdot, tulpat kolmeen kertaan, puola todettu toimivaksi, suutintukki irroitettu, nelospytyn suutin irroitettu ja puhdistettu, testattu virrat 4.suuttimelle.

En tyhmänä ole vaihdellut suuttimia keskenään josko vika olisi rikkinäinen suutin, käsittääkseni ne ei kovin helposti hajoa?

Mitäs tietäjät arvelee, onko vielä jotain vikakohdetta konehuoneessa ennen kuin alan avamaan konetta? Ja onko tämä vajaatoimisuus yleistäkin?

Fordit aika vieraita minulle, edellistä vikaa (bensapumpun toimimattomuus) etsin kauan kunnes kuulin ns. tapponapista siellä kusikn jalkotilassa.
duckworth
Viestit: 4064
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: DOHC sierra 2.0, nelospytty pois pelistä.

Viesti Kirjoittaja duckworth »

Ennen kuin ainakaan avaat konetta, niin mittaa puristuspaineet pytyistä. Noin yleisohjeena.
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
Tessu
Viestit: 1850
Liittynyt: 26 Loka 2009 01:15

Re: DOHC sierra 2.0, nelospytty pois pelistä.

Viesti Kirjoittaja Tessu »

Jep puristukset ja ohivuotomittaus kyl kertoo että onko jotain vikaa pytyssä eli männässä tai kannessa/venttiileissä
Vastaa Viestiin