ja lisätyönä pistetty äänieristelevyjä peräkonttiin ja pyöränkoteloihin (muualta en ole vielä etsinyt). Tarra tekopaikasta ja vuodesta
löytyy lasista. Great!
Marssin Nokialaisen Tectyl-puljun puheille ja kysyin onko ja millon tarvetta tehdä uusintakäsittely suojaukselle.
Kun asiaa ruvettiin selvittelee, niin mulla ei tullu auton mukana mitään lappuja tehdystä työstä paitsi toi tarra lasissa ja
ainetta löytyy joka paikasta alustasta. Noh, soitin Mikkeliin missä auto oli suojattu ja sieltä ei kuulemma löydy ei sitten millään
dokumentteja siitä työstä. Nokialta soitettiin Tectyl maahantuojalle ja sieltä ei löytynyt myöskään ns kolmatta kappaletta
tosta meidän autoon tehdystä työstä. Kuulemma yksi asiakkaalle, yksi tekijäfirmalle ja yksi aineen maahantuojalle.
Minähän en voi tietää kusettiko jokainen instanssi heti siitä hetkestä, kun minä sanoin et mulla ei ole sitä lappua

Pojat nosti kädet pystyyn ja sano et "tjoo kyllä tää on nyt sitten selkeesti 600-800+++ euron homma, kun lappuja ei löydy",
"ja sitäpaitsi uusinta-aika on 3v +-2kk ja sulla on menny 3v ja 7kk, takuu on rauennu meidän sääntöjen mukaan myös silloin".

esim 260e.
Minähän en rupee tommosia summia maksaa se on selvä. Kysymys kuuluu et voisko joku sanoo kokemuspohjalta riittääkö
tuo kerran tehty suojaus ja onko toi uusintakäsittely periaatteessa sitten vaan rahastusta? Ne myös kerto, että
uusintakäsittelyjen yhteydessä poistetaan usein ruosteita ja se hinta on oikeasti enemmän. Eli se ei oikeastaan
koskaan ole vain uusintakäsittely. Ford ruostuu enivei ni mikä on klubilaisten fiilikset noista uusintakäsittelyjen
tarpeesta?