Aloitti kesällä oireilla niin, että kytkimessä (painaessa) tuntui pieni tärinä.
Tärinä oli joskus pahempi joskus olematon.
No nyt se on pahentunut ja moottori etenkin tyhjäkäynnillä "korisee" melko kovaa.
Tärinä tuntuu nyt ajaessa koko ajan.
Kysymys kuuluun teille viisaamille, että onko nyt niin, että kytkin on mennyt vai onko kenties moottorin kannatuskumit löystyneet/revenneet?
Kytkin ottaa hyvin ja tasaisesti siinä ei ole milloinkaan ollut mitään ongelmia. Kytkin pääsylinteri vuotaa hiukan ja kerran sen ajattelin vaihtaa, mutta on se vaan niin hankalassa paikassa, että ei siihen pääse käsiksi, kuin purkamalla suurinpiirtein koko nokan. Korjasin vuodon asentamalla siihen liimamassan kanssa haitarikumin, ja se on toiminutkin kohtuudella.
Lisäsin eilen (vajentuneeseen) kytkinneste kuppiin nestettä.
Miten näitä vikavaihtoehtoja voisi testata, ettei tule tehtyä turhaa remppaa?
Auto on muuten todella hyvä peli ja siitä ei nyt hennoisi luopua. Otan kiitollisena vastaan hajatelmia asiasta.
