Kehtuuttaisi jatkuvasti irrotellä pohjapanssaria, ja nostella autoa edes taas

Sierra -84, tehostamaton "hidasohjaus".
Heh, ei käyny mielessäkääntursas kirjoitti:Eikös sitä rattia voi ottaa irti ja laittaa takas suoraan..
Eipä tossa mun etupäässä oikein voi väljää olla, kun kaikki puslat uretaania, uudet RT-päät ja uudet tukivarret/alapallot. Se miksi nuo aurauskulmat(kin) on muuttunu, johtuu noista "caster- prikoista", joiden takia pyörät haritti aivan p*rkeleesti, nykyään aurausta on n.3mm, ja tuntuu auto pysyvän hyppysissä kurveissaTessu kirjoitti:Nin perus sääntöhän on se että kun kulmia aletaan mittaamaan pitää olla kaikki muu alustassa kunnossa,jos väljää sunmuuta ei tarkimmillakaan laitteilla ole merkitystä,näin ne sanoo ketkä niitä tekee