pallonivel irti pyörännavasta?
Tähän mennessä tapahtunut:
- kuskinpuoleisen etualatukivarren puslien vaihto
- Takapyörien laakerien vaihto
- Takaiskarien vaihto (toiselta puolelta alapultti rälläkällä 3 osaan, toiselta puolelta yläpultin mutterista (siitä kiinni heftatusta) meni jengat)
Alkaa pikkuhiljaa nyppiä tällainen paini vesisateessa!
Auto on Focus farmari 1.8TD -99.
Mutteri on irti, mutta pultti ei hievahdakaan. Ei myöskään pallonivelen tappi.
Kokeiltu on CRC + pieni lämmitys nestekaasulla (vain pieni reikä vetoakselin suojakumiin),
2,5 kilon moskalla lyöntimeisseliä pyörännavassa olevien "pulttikorvakkeiden" väliin ja samaisella
moskalla 50 senttisen 3/4"" hylsyvääntövarren päähän, jonka toinen pää on vasten alatukivartta pallonivelen vieressä.
=> Ei merkkejä onnistumisen suuntaan.
Palloniveltä ei tarvinne säästää, kun alatukivarren vaihto ei niin hirveästi maksa, mutta välttäisin kuitenkin kaiken laittamista uusiksi apurunkoa myöden.

Mitä voisi yrittää? Vetonivel irti pyörännavasta ja lisää kuumaa?
Kestääisikö "pallonivelhaarukka" moista murjomista?
(esim. http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=80-4019)
Riittääkö kuumailmapuhallin yleensä näissä hommissa mihinkään vai tarvitaanko vähintään
nestekaasu? (Mites tuo: http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=80-6818 ?)