ohc 2.3 kytkin SAA POISTAA
- 
				cortina -65 turbo
- Viestit: 22
- Liittynyt: 07 Heinä 2010 16:40
ohc 2.3 kytkin SAA POISTAA
terve. olisko kukaan räplänny tollasta 2.3 turboa. kytkin on nyt 215mm 4lapanen sintteri ilman jousia. olisko muuta vaihto ehtoja mikä pitäs maxs,  300hv tehot. ei 9000 saabin.
			
			
													
					Viimeksi muokannut cortina -65 turbo, 17 Joulu 2012 21:40. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
									
			
						
										
						- 
				Tunturipöllö
- Viestit: 98
- Liittynyt: 27 Helmi 2012 13:35
- Paikkakunta: Kangasala
Re: ohc 2.3 kytkin
Onhan tuota 2,3:sta tullut tässä nyt kymmenen vuotta rassattua. Thunderbirdin vakio 9-tuumainen kytkin kestää tuossa 1600 kg painavassa kopassa ainakin n 250 hv:n tehot. Vakionahan noissa 87-88 Birdeissä on 190 hv. Amerikan pojat on noissa ainakin Centerforcen ja Specin kytkimiä menestyksekkäästi käyttäneet, kestää jo hienosti 400 hv. Ja muitakin vaihtoehtoja kyllä USA:sta löytyy. Tuolta voi ainakin lueskella käyttäjäkokemuksia http://www.turbotbird.com ja vaihtoehtoja esim. http://www.summitracing.com, etsi sieltä 83-88 Thunderbirdin osia
Vai mikäs laatikko sulla on koneen perässä? Onko näistä amerikan kytkimistä mitään iloa sun tarpeeseen?
			
			
									
						
							Vai mikäs laatikko sulla on koneen perässä? Onko näistä amerikan kytkimistä mitään iloa sun tarpeeseen?
Late
-88 Thunderbird Turbo Coupe
-84 Mustang SVO
-07 Mondeo Limited 125 STW
-01 Mondeo Trend 1,8 Sedan
			
						-88 Thunderbird Turbo Coupe
-84 Mustang SVO
-07 Mondeo Limited 125 STW
-01 Mondeo Trend 1,8 Sedan
- 
				cortina -65 turbo
- Viestit: 22
- Liittynyt: 07 Heinä 2010 16:40
Re: ohc 2.3 kytkin
terve, välitetty ns, isoloota. auto on -84 sierra missä on porattu 2.5 turbo mustangin kone, jota kutkuteltu esim, holsetilla, rullakannella, mega, ym.ym, ja en nosta tehoja yli 350. haen vaihto ehtoa tolle sintterille. olis mukavampi kylillä.Tunturipöllö kirjoitti:Onhan tuota 2,3:sta tullut tässä nyt kymmenen vuotta rassattua. Thunderbirdin vakio 9-tuumainen kytkin kestää tuossa 1600 kg painavassa kopassa ainakin n 250 hv:n tehot. Vakionahan noissa 87-88 Birdeissä on 190 hv. Amerikan pojat on noissa ainakin Centerforcen ja Specin kytkimiä menestyksekkäästi käyttäneet, kestää jo hienosti 400 hv. Ja muitakin vaihtoehtoja kyllä USA:sta löytyy. Tuolta voi ainakin lueskella käyttäjäkokemuksia http://www.turbotbird.com ja vaihtoehtoja esim. http://www.summitracing.com, etsi sieltä 83-88 Thunderbirdin osia
Vai mikäs laatikko sulla on koneen perässä? Onko näistä amerikan kytkimistä mitään iloa sun tarpeeseen?