Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Elikkäs saako tohon koneeseen mistään mitään viritysosaa ja pistäkää jotain ehdotuksia mitä tommoselle kannattaa tehdä että saa edes vähän lisä tehoja irti, ei mitään turbotuksia tai koko tekniikan vaihtoja kuitenkaan
Varmaan edullisimmat viritykset on, vapaavirtaussuodin, pakosarja ja pakoputki. Tuohon taitaa sopia samat osat mitkä 2 litraseen sierraan, joskus myös granada nimen alta voi löytyä jotain.
high flow katti
keventäminen, kaikki turha pois kyydistä (takapenkit,vararengas yms)nesteet minimiin, ja kuski laihikselle ;D
4.27 perä
jotain virinokkia tohon on saatavilla, mutta hyöty aika kyseenalainen kun kuitenkin 8v kyseessä. ennemmin laittaa 2.0 16v kannen
matalan vierintävastuksen renkaat alle
Työnnänpä lusikkani soppaan, Dokkia ei ole järkeä virittää, sen saa vaan nopeammin rikki.. katin korvausputkella ja marteliuksen putkistolla oli hieman vaikutusta (ainakin ääni), peltipakosarja ei vaikuta mitään dokkilaisessa, ei ainakaan marteliuksen peltisarja, lambdakin vaihtuu ihan tyhmään paikkaan sillä sarjalla, tosin voihan sen muuttaa. Ja usein vaparitkin on asennettu vaan syylärin ja koneen väliin, sellainen omaan koteloon tuleva paneelimalli olis paljon järkevämpi.
1965 Volvo Duett
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
rs2000 escorin 16v kansi vanhan tilalle, sopii suoraan samaan lohkoon muistaakseni.
käytä kansi ensin pajalla esim. j kosunen http://www.kansiviritys.com meinas että semmoset 180hv vois sillä kannen työstöllä saaha vakio nostajilla.
imusarjan joutuu tekemään tai teettään erillaisen.
tuolta saa sitten siihen nokat (myös 8v) ja alustan -> http://www.rallyracefin.fi/
moottorin ohjaus esim. megasquirt ja parempi sytkä tarvittaessa
hengitys kuntoon
peltipakosarja ja pukisto