Mondeo 2,5 v6 -00 ei käynnisty

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
kelmi
Viestit: 27
Liittynyt: 15 Syys 2005 20:56
Paikkakunta: Kotka

Mondeo 2,5 v6 -00 ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja kelmi »

Tere! Elikkäs otsikossa mainittu about230tkm ajettu kutosmondeo ei vaan ota käynnistyäkseen. Parin päivän seisonnan jälkeen saattaa lähteä käyntiin, käy maks. 2min. ja hyytyy. Tämän jälkeen saattaa muutaman kerran hetken käydä, mutta muutaman yrityksen jälkeen ei sano mitään. Siis stratti pyörii mutta ei lähde. Yritin haulla etsiä mutta en oikein samansuuntaisia oireita löytäny. Siis täähän ei ole edes mun auto. Se pari päivää sitte hinattii mun pihaan säilytykseen, mutta meinasin että kannattaako käydä tätä enää korjaamaan. Vaikka halvalla saisi, ni muuttuuko se yhtäkkiä kalliiksi.
Ford Mondeo 2,5 V6 -05
Ford Capri 3000 GT -74
Suzuki Gsx600F -05
GeeTee-
Viestit: 1412
Liittynyt: 03 Kesä 2006 02:41

Re: Mondeo 2,5 v6 -00 ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja GeeTee- »

Ehkä vois olla kampiakselin asentotunnistin sökö, vinkkinä viewtopic.php?f=20&t=34696
kelmi
Viestit: 27
Liittynyt: 15 Syys 2005 20:56
Paikkakunta: Kotka

Re: Mondeo 2,5 v6 -00 ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja kelmi »

Pakko kertoa täälläkin kuin Mondeonkaa kävi. Siis se edelleenkin vaa seiso tos mun pihassa, kunnes Sierra sano sopimuksen toistaiseksi irti. Lähti kepistä se vipu lootan päästä irti. Sitte hinattii Mondeo korjaamonpihaan vikakoodien lukua odottamaan. No kappas, hinauksen jälkeen auto lähti käyntiin. Sit alko hälytyskellot soimaa, prkl bensa loppu varmaan. Mittari näytti melkee puolta tankkia. No tänää kymppi bensaa tankkiin ja kaapeleilla käymää. Elikkä bensamittari rikki ja bensa loppu. Vähä kyllä nolotti että piti viedä auto korjaamolle ku tankki tyhjä. Mutta näin. Vielä aihetta sivuten, mimmonen homma tuo keppimekanismin vaihto toho mt75:een on. Ajattelin että teen vaikka reiän kardaanitunneliin yläpuolelle jos sieltä kävis helpommin.
Ford Mondeo 2,5 V6 -05
Ford Capri 3000 GT -74
Suzuki Gsx600F -05
IziO
Viestit: 246
Liittynyt: 03 Marras 2011 19:50

Re: Mondeo 2,5 v6 -00 ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja IziO »

Aika nolo :D Mut loppupeleissä hyvä näinpäin, et helpolla selvisit :lol:
Mondeo Ghia X (MK3)
Jarppo
Viestit: 48
Liittynyt: 07 Maalis 2005 01:40

Re: Mondeo 2,5 v6 -00 ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja Jarppo »

Omassa mondeossa bensamittari näyttää ilman virtoja aina noin 1/4 tankillista vaikka olisi tyhjä. En tiedä onko tuo ihan tarkoituksella vai mitä. Sitten kun laittaa virrat päälle, viisari näyttää todellisen arvon hetken päästä. Outoa.
IziO
Viestit: 246
Liittynyt: 03 Marras 2011 19:50

Re: Mondeo 2,5 v6 -00 ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja IziO »

Mulla ainakin näyttää ilman virtoja ihan tyhjää ja muuten ihan normaalisti.
Mondeo Ghia X (MK3)
Vastaa Viestiin