Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Olen lukenut kaiken näköisiä keskusteluja täältä, mutta ei oikein ole vastausta löytynyt muutamaan kysymykseen. Ongelma on sellainen että venttiilinvälysten säädöt ei pysy kohdillaan kuin parin päivän ajojen verran. Eli mitä osia pitäisi uusia? Kannattaako kaikki kannen osat vaihtaa? Kestääkö Motonetin osat mitään? Jos vaihdan esim. Burton bf134 nokan, niin pitääkö venttiilinjousia vaihtaa?
Ei ole hirveästi kokemusta joten aika paljon kysyttävää on.
Mutta siis ensimmäiseksi jos saisi tietoa tosta miksi välysten säädöt ei pysy kohallaan.
Kasvaako ne välykset vai alkaako kantamaan? Jos kantamaan niin sielä on seetit kuluneet ja ne vuotaa vähän koko ajan mikä syö sieltä tavaraa pois. Pakopuoli luultavasti eniten. Lääkkeenä koneistetaan irto seetit pakopuolelle, ohjurien kunnostus ja uudet venttiilit + niiden tasaus oikeaan mittaan.
Jos välykset kasvaa niin nokka ja keinut on tiensä päässä.
emax kirjoitti:Kasvaako ne välykset vai alkaako kantamaan? Jos kantamaan niin sielä on seetit kuluneet ja ne vuotaa vähän koko ajan mikä syö sieltä tavaraa pois. Pakopuoli luultavasti eniten. Lääkkeenä koneistetaan irto seetit pakopuolelle, ohjurien kunnostus ja uudet venttiilit + niiden tasaus oikeaan mittaan.
Jos välykset kasvaa niin nokka ja keinut on tiensä päässä.
Pakoventtiilit alkaa kantamaan ja imuventtiilien välys kasvaa. Pitääkö siis tehä noi kaikki toimenpiteet?
Tilausnomerojen perusteella on eroa. Tilausnumerossa myös uhkaavan paljon samoja numeroita kuin e-max kannessa, ainut ero on että e-max:n loppu on ......75 ja 1.8:n loppu ......76.
Paikalleen se kansi kyllä sopii ja tuskin vakiomoottorissa ja normaalilla ajolla eroa huomaa, vaikka kansi olis e-maxistakin.
BF134 nokka toimii vakio jousilla.
Nykyiseen kanteen pitäis vaihtaa/koneistaa luultavasti kaikki kuluvat osat.
Kiitos hyvistä ja selvistä vastauksista. Eli mun kannattaa varmaan sitten hommata käytetty kansi vaan tilalle? Vai millasissa hinnoissa tommoset kannen täysremontit liikkuu? Jos kaiken muun tekee ite paitsi koneistus hommia ? Meneekö 2000e vai 300e about ? Ei oikeen mitää tietoa noista koneistamoiden hinnoista.