Focus -05 ilmastoinnin käyntiääni
Focus -05 ilmastoinnin käyntiääni
Vuoden 2005 1.6 ti-vct focuksessa ilmastointi pitää melko kovaa ääntä ollessaan päällä. Onko muilla kokemuksia, onko ihan normaalia?
Re: Focus -05 ilmastoinnin käyntiääni
Ei mulla kuulu ainakaan yhtään mitään. Jos konepellin avaa niin kompuran on/off nakse kuuluu ja tietysti flektin humina ja siinä kaikki.
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
Sama homma mulla, ei kai sen pitäisi kummempaa meteliä pitää..Krisse kirjoitti:Ei mulla kuulu ainakaan yhtään mitään. Jos konepellin avaa niin kompuran on/off nakse kuuluu ja tietysti flektin humina ja siinä kaikki.
Minkälaista ääntä se pitää? Ja äänentulo loppuu heti kun ilmastoinnin sammuttaa?
Ford Focus 1.6 tdci Titanium Wagon 2011
ex: Ford Focus 1.6 STW Ambiente 2001
ex: Ford Focus 1.6 STW Ambiente 2001
itsellä kuuluu muuten myös ääntä.. vähän niikun jääkaappi kun kompura käynnissä, mutta pienellä tauolla välissä. surrrr..[tauko]..surrr.
Äänen huomaa vain jos radio on pois päältä ja vauhtia alle ~60 km/h ja lähtee toisiaan pois jos ottaa a/c pois päältä. Edellisissä vaggineissa ei kuulunut mitään.
Meinasin seuraavassa huollossa kysästä asiasta.. kun takuutakin on vielä.
-10 1.6tdci motilla
Äänen huomaa vain jos radio on pois päältä ja vauhtia alle ~60 km/h ja lähtee toisiaan pois jos ottaa a/c pois päältä. Edellisissä vaggineissa ei kuulunut mitään.
Meinasin seuraavassa huollossa kysästä asiasta.. kun takuutakin on vielä.

-10 1.6tdci motilla
lähteekö ääni kompurasta vai flektistä?itellä oli mondeossa flekti joka piti ääntä ja korjaantu putsaamalla hapettunut liitin flekti kopasta.kävi ilmeisesti flekti aina täysillä kun kompura lähti päälle.