Focus -05 ilmastoinnin käyntiääni

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
hape86

Focus -05 ilmastoinnin käyntiääni

Viesti Kirjoittaja hape86 »

Vuoden 2005 1.6 ti-vct focuksessa ilmastointi pitää melko kovaa ääntä ollessaan päällä. Onko muilla kokemuksia, onko ihan normaalia?
Krisse
Viesti:

Re: Focus -05 ilmastoinnin käyntiääni

Viesti Kirjoittaja Krisse »

Ei mulla kuulu ainakaan yhtään mitään. Jos konepellin avaa niin kompuran on/off nakse kuuluu ja tietysti flektin humina ja siinä kaikki.
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
tuomaz

Viesti Kirjoittaja tuomaz »

Krisse kirjoitti:Ei mulla kuulu ainakaan yhtään mitään. Jos konepellin avaa niin kompuran on/off nakse kuuluu ja tietysti flektin humina ja siinä kaikki.
Sama homma mulla, ei kai sen pitäisi kummempaa meteliä pitää..
Minkälaista ääntä se pitää? Ja äänentulo loppuu heti kun ilmastoinnin sammuttaa?
Ford Focus 1.6 tdci Titanium Wagon 2011
ex: Ford Focus 1.6 STW Ambiente 2001
DuudX

Viesti Kirjoittaja DuudX »

itsellä kuuluu muuten myös ääntä.. vähän niikun jääkaappi kun kompura käynnissä, mutta pienellä tauolla välissä. surrrr..[tauko]..surrr.
Äänen huomaa vain jos radio on pois päältä ja vauhtia alle ~60 km/h ja lähtee toisiaan pois jos ottaa a/c pois päältä. Edellisissä vaggineissa ei kuulunut mitään.

Meinasin seuraavassa huollossa kysästä asiasta.. kun takuutakin on vielä. :roll:
-10 1.6tdci motilla
tevali

Viesti Kirjoittaja tevali »

lähteekö ääni kompurasta vai flektistä?itellä oli mondeossa flekti joka piti ääntä ja korjaantu putsaamalla hapettunut liitin flekti kopasta.kävi ilmeisesti flekti aina täysillä kun kompura lähti päälle.
Vastaa Viestiin