Sierrasta veto pois kansirempan jälkeen
Sierrasta veto pois kansirempan jälkeen
Eli auto on -86 2,0 ohc sierra johon tosiaan tehtiin kansiremppa (imuventtiilit vaihdettu, seetit, plaanaus). Ajoitus on kohdallaan, sytkäpuolella uusittu vj:n kansi, pyörijä, sytkäjohdot. Bensapumppu vaihdettu ja "höyrynerotin"(?) ohitettu. Käy tyhjää hyvin, mutta liikkeelle lähdettäessä nykii aivan älyttömästi eikä voi ajaa oikeastaan muuten kun kytkintä liu'uttamalla kunnes saa riittävästi kierroksia. Kaasarina siis dfth weberi. Mikä mahtaa olla vikana??
Re: Sierrasta veto pois kansirempan jälkeen
Kuulostas omaan korvaan vähän niinku ei saa bensaa?
Re: Sierrasta veto pois kansirempan jälkeen
Niin no kaasarinkin olen purkanut ja putsannut, mut voiskohan tankin päässä ahistaa?
Re: Sierrasta veto pois kansirempan jälkeen
No kokkeile vaikka avata tankin korkki niin saa korvausilmaa mikäli se alkuperänen ohut hengitysletku joka tankin kiertää on tukossa.
Re: Sierrasta veto pois kansirempan jälkeen
Huohotinletku kiinni sielä imusarjan alla?
Henry Ford's Quadricycle projekti Youtube@torala
Re: Sierrasta veto pois kansirempan jälkeen
Kokeiltu tankinkorkin irroitusta ja huohotin on kiinni.. täytyy varmaan testata viellä toisella kaasarilla:S
Re: Sierrasta veto pois kansirempan jälkeen
Jos siinä on imuilman esilämmityksen ohjaus alipaineella (punainen ohut letku imusarjalta ilmanputsarin alle ja sieltä ilmanputsarin torveen), kannattaa se vielä tarkastaa alusta loppuun.
Liitospalat hapertuvat ja irtoavat, imuilmavuoto seurauksena.
Liitospalat hapertuvat ja irtoavat, imuilmavuoto seurauksena.
Mondeo 2.0 TDCI Turnier 2009
Mondeo 2.0 TDCI HB 2003 -ex
Focus 1.6 Zetec-SE Wagon 1999 -ex
Sierra 2.0 OHC Sedan 1989 -ex
Mondeo 2.0 TDCI HB 2003 -ex
Focus 1.6 Zetec-SE Wagon 1999 -ex
Sierra 2.0 OHC Sedan 1989 -ex
Re: Sierrasta veto pois kansirempan jälkeen
Palataanpa vielä asiaan, eli testattu toisella samanmoisella kaasarilla, ja lopputulos on täysin sama. Tosin tulipahan nyt huomattua, että ongelmat alkavat vasta kun kone lämpenee. Eli kylmänä kun kaasuttelee ihan vaan paikallaan niin vastaa hyvin kaasuun ja ottaa kierroksia, mutta kun kone lämpenee niin auto pysyy käynnissä vain kaasua pumppaamalla. Imuvuotojakaan ei ole. Rupeaa itsellä ideat loppumaan
Ja kiitokset kaikille vastanneille.
