Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
AnttiM kirjoitti:
Mutta voisiko sellaisenkin asian ottaa huomioon että ne 240/24 levyt vois olla 1.4:sessa vakiona Ja jos ne ois vaihdettu myöhemmin niin silloinhan olis pitäny vaihtaa myös satulat, ja kuka "tavis" sellaseen hommaan välttämättä lähtis...?
Sanotaan näin että 20 min. homma vaihtaa nuo levyt/satulat per puoli
plus ilmaus. Että ei se niin vaikea ole, sitä paitti on tuossa Valenciassakin jäähdytetyt levyt edessä vaihdoin itse kun oli ylimääräiset. Mukavampi jarrutella Ei kuumene niin äkisti
Ja mitä siihen tulee että onko vakiona 1.4:sessa niin voin sanoa että kaippa niitä on fordilta aikoinaan saanut tuollaisena sitten. Who knows.
eikös se ole nykyään ihan sama mitkä tai minkä jarrut missäkin kulmassa on?? kunhan ne on pareittain. voihan ne samantie päivittää jonku toisen auton jarrut sinne taakse, kun ei niistä muistaakseni oteta edes muutosprosentteja. race kilkkeet sinne vain
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Megado kirjoitti:
Sanotaan näin että 20 min. homma vaihtaa nuo levyt/satulat per puoli
plus ilmaus. Että ei se niin vaikea ole, sitä paitti on tuossa Valenciassakin jäähdytetyt levyt edessä vaihdoin itse kun oli ylimääräiset. Mukavampi jarrutella Ei kuumene niin äkisti
Ja mitä siihen tulee että onko vakiona 1.4:sessa niin voin sanoa että kaippa niitä on fordilta aikoinaan saanut tuollaisena sitten. Who knows.
Joo ei se siis iso homma oo, paitsi jos ne pultit on "elämänkovaa" kiinni ja yllätys että Fordin omistaja joutuu jarruja remppaamaan
Varaosaliikkeet myy ainakin 1.4:sen levyjä ostettaessa noita 240/24 jäähdytettyjä, siks rupesin ihmettelemään tätä valloillaan olevaa käsitystä, että 1.4:ssa EI olisi jäähdytettyjä levyjä...
AnttiM kirjoitti:
Joo ei se siis iso homma oo, paitsi jos ne pultit on "elämänkovaa" kiinni ja yllätys että Fordin omistaja joutuu jarruja remppaamaan
Varaosaliikkeet myy ainakin 1.4:sen levyjä ostettaessa noita 240/24 jäähdytettyjä, siks rupesin ihmettelemään tätä valloillaan olevaa käsitystä, että 1.4:ssa EI olisi jäähdytettyjä levyjä...
OT: taitaa antti pojalta puuttu ruutia käsivarresta ei herneitä
ZyaS kirjoitti:ei pyydetä mitään päästönormilappuja, tavallinen pakokaasujen mittaus
No pitääkö siihen autoon laittaa katalysaattori sitten? Katti pelejähän nuo zetecit ovat.... Aika ihme jos ei pyydetä mitään...Kaveri vaihto 2.0 omegaan 3.0 24v tekniikan ja alettiin katsastuksessa ruinaamaan päästövaatimus lappuja koneesta....Kyllähän sellaset saa mutta vittumaista niitä on lähteä metsästämään...
Janska kirjoitti:
No pitääkö siihen autoon laittaa katalysaattori sitten? Katti pelejähän nuo zetecit ovat.... Aika ihme jos ei pyydetä mitään...Kaveri vaihto 2.0 omegaan 3.0 24v tekniikan ja alettiin katsastuksessa ruinaamaan päästövaatimus lappuja koneesta....Kyllähän sellaset saa mutta ketokukka niitä on lähteä metsästämään...
Niin ne päästövaatimukset ovat autokohtaisia, ei konekohtaisia. Todennäköisesti kaverisi omega on ollut sen verran uusi että se on jo luokiteltu vähäpäästöiseksi niin silloin oli kone mikä tahansa niin sen pitää täyttää vaatimukset