Käänsin takaisin kotipihaan ja sinne jaksoi focus kiltisti rullata, tehot tuntuivat pysyvän lähes samoissa kuin normaalisti, ehkä aavistuksen arpoi ja viivytteli kun antoi enempi kaasua...
Hieman koetin netistä oireiden perusteella vikaa arpoa, eniten tuntuisi täsmäävän puolan rikkoontumiseen tai flektin etuvastukseen...
Maalikkona pakko kysyä, että onko tuo puola yhtä kuin sytytyspuola?

Ja mistä focuksen konehuoneesta löydän flektin etuvastuksen ja mitä siitä pitäisi mittauksella selvittää?
Ja ilmeisesti tuo haju voisi johtua katalysaattorista?
Voiko rikkoutunut katti aiheuttaa vastaavat oireet?
Helpoitenhan tuo varmaan menisi kun veisi auton vikakoodin lukuun...eihän kellään foorumilaisella olisi lainata mittaria? Tai tulla lukemaan vikaa, voisin vaivanäön korvatakkin ellei nyt ihan lapista asti tule...itse helsingissä

Hiukka harmittaa, mutta toisaalta, eiköhän focus parane, hyvin on kolme vuotta jo palvellutkin ja nytkin jaksoi koko porukan tuoda takaisin kotipihaan, aikaisempi ranskalainen kun taas jätti jatkuvasti tielle...

Kiitos etukäteen jo asiallisille vastaajille.
Niin ja auto on siis focus ´01, 1.6bensa automaatti.