88-92 Proben ahtojen nosto.?
88-92 Proben ahtojen nosto.?
Eli pystyykö vakio pumppu/ecu käsitteleen n. bar:n paineita?Ja kuinka hyvin sillon kestää,vai kestääkö?
-
- Viestit: 454
- Liittynyt: 12 Helmi 2005 09:57
- Paikkakunta: nääs nääswille
Re: 88-92 Proben ahtojen nosto.?
veikkaampa että seos menee laihalle,koska equ on säädetty melkeen puolet pienemmille paineille.bensanpaineen nostolla vois jonkin verran sitä tilannetta parantaa,mutta seosmittari tarvii ehdottomasti olla ellei meinaa jarrupenkkiin viedä.ja mielellään vielä laajakaistamittari vaikka kallimpi onkin>säästää itsensä hetkessä takasi siinä vaiheessa ku mäntä sulaa tms.MVirtanen kirjoitti:Eli pystyykö vakio pumppu/ecu käsitteleen n. bar:n paineita?Ja kuinka hyvin sillon kestää,vai kestääkö?
ton 0.2 bar noston varmaan sietää nikottelematta,mutta seosmittari siihenki suositeltavaa ja nakutusta kannattaa tarkkaan kuunnella ja jos nakuttaa niin heti kaasun hellitys suositeltavaa.
Re: 88-92 Proben ahtojen nosto.?
Olis varmaan samaan syssyyn myös isompi cooleri aiheellinenMVirtanen kirjoitti:Eli pystyykö vakio pumppu/ecu käsitteleen n. bar:n paineita?Ja kuinka hyvin sillon kestää,vai kestääkö?



-
- Viestit: 268
- Liittynyt: 14 Touko 2005 01:24
- Paikkakunta: Frankfurt
Re: 88-92 Proben ahtojen nosto.?
Sekin on tulossa,tässä vaan kysellään tulevia(paineet tiputettu jo,pikainen testaus tuo 0,8)..Ja siinä on tällä hetkellä jo flekti,ja jos ei se riitä niin sit myös vesijäähdytys(uuden IC:n jälkeen siis).Ja kun puhutaan vakiokoneesta,niin kyllähän jotkut voivatkin kestää,kyse kun ei ole kuitenkaan jatkuvasta polkemisesta.Sitäpä tässä kyselenkin,ja ei olis pahitteeks saada jostain lisätietookaan noista koneen osista,kuinka kestäviä ovat,millä voi korvata (siis paremmilla) jne..Kessi kirjoitti:Olis varmaan samaan syssyyn myös isompi cooleri aiheellinenJos niinku maksimi hyötyä miettii..
![]()
Re: 88-92 Proben ahtojen nosto.?
Mazda626 2.2i (tyyppi:F2)osat sopii.. Ite vaihdoin just jakopäänhihnan +muut hilut... Stocman anto osille hintaa n250€ ja mazdalta sai "samat" osat 113€... Tuota konetta ei käsittääkseni oo tosin turbolla varustettuna Mazdassa ollu, eli fordin heput ovat tuon turbo patentin siihen kehittäneetMVirtanen kirjoitti:Sitäpä tässä kyselenkin,ja ei olis pahitteeks saada jostain lisätietookaan noista koneen osista,kuinka kestäviä ovat,millä voi korvata (siis paremmilla) jne..
