Autokuume alkaa olla jälleen valloillaan ja dieseli vakavasti harkinnassa.
Olisin kiinnostunut kuulemaan kommentteja 1,6, 1,8 ja 2,0 TDCi koneista. Onko kestäviä ja mitä "vikoja" niissä on ollu, mitkä asiat ois hyvä tarkistaa ostohetkellä jos mahdollista.
Toi 2,0 on varmaan mukavan pirteä kone, 1,6 sais olla se 109hv eikä 90hv.
Searchilla yritin etsiä kokemuksia kyseisistä laitteista ja ainakin 1,8 koneissa ollut vissiin ongelmia huohotinputkien kanssa?
Focus mk2 1,6, 1,8 vai 2,0 TDCi?
Focus mk2 1,6, 1,8 vai 2,0 TDCi?
Focus titanium wagon 1.5 TDCi -16
ex. Focus Titanium 1.8TDCi -08 + 7 muuta Fordia
ex. Focus Titanium 1.8TDCi -08 + 7 muuta Fordia
Re: Focus mk2 1,6, 1,8 vai 2,0 TDCi?
Semmonen kannattaa jos kulutuksella ei niin väliä...Matso kirjoitti:No miten olisi 2.5 ST ?
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Re: Focus mk2 1,6, 1,8 vai 2,0 TDCi?
No sehän olis ihan unelma, mutta ku tulee melkein 30tkm vuodessa, niin ehkä se dieseli ois parempi vaihtoehto.Matso kirjoitti:No miten olisi 2.5 ST ?
Focus titanium wagon 1.5 TDCi -16
ex. Focus Titanium 1.8TDCi -08 + 7 muuta Fordia
ex. Focus Titanium 1.8TDCi -08 + 7 muuta Fordia
Re: Focus mk2 1,6, 1,8 vai 2,0 TDCi?
Noista diiseleistä ite laittasin ton 2.0. 1.6 sekin ihan riittävä normiajossa vääntävä kone mut 1.8 pilattu huohotinjärjestelmällä joka jäätyy kun vähänkin pakkasta..muuten ois ollu noista paras vaihtoehto..
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
-
- Viestit: 114
- Liittynyt: 26 Elo 2006 16:58
Re: Focus mk2 1,6, 1,8 vai 2,0 TDCi?
itellä kokemus juurikin tuosta 1,8 tdcisstä
+90kw@2bar hengityksen parantamisella ja lastulla.
muuten perusviat olleena niinkuin luultavasti kaikissa noissa sun vaihtareissa.
suuttimet, pumppu. jne.
+90kw@2bar hengityksen parantamisella ja lastulla.
muuten perusviat olleena niinkuin luultavasti kaikissa noissa sun vaihtareissa.
suuttimet, pumppu. jne.
Cosworthi Fordi Tuo Pohjolan Skyline.
Re: Focus mk2 1,6, 1,8 vai 2,0 TDCi?
TwentySeven kirjoitti:itellä kokemus juurikin tuosta 1,8 tdcisstä
+90kw@2bar hengityksen parantamisella ja lastulla.
muuten perusviat olleena niinkuin luultavasti kaikissa noissa sun vaihtareissa.
suuttimet, pumppu. jne.
Onkos näissä uudemmissa TDCi koneissakin ollu noita pumppuvikoja? Syöttöpumppuongelmia oli ainakin mk1 diisseli focuksissa. Tuli siinä 200-300tkm välillä yleensä..
Focus titanium wagon 1.5 TDCi -16
ex. Focus Titanium 1.8TDCi -08 + 7 muuta Fordia
ex. Focus Titanium 1.8TDCi -08 + 7 muuta Fordia