Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Yritin katsoa missä kunnossa jarrukengät on, mut enpä saa rumpua irti sit millään... Jarrukilvessä on pieni reikä, mut mitään en saanut sen kauttakaan turattua..
Tainnut rumpuun tulla pienehkö porrastus kun ei hevillä irtoa, eihän tuossa käsittääkseni tarvi ottaa kun rengas pois/kammeta rumpu irti? Mitään lukitus ruuvia/vastaavaa ei ole.
tkard kirjoitti:Rummun keskellä ei ole kun laakerin pölysuoja, joka ei nätisti lähde irti...
Siinäpä se. Yksi tapa tuon suojan irrotukseen/kampeamiseen, on asettaa puukonterä liitospinnalle ja lyödä puukkoa sitten vasaralla. Tämän jälkeen rummun pitäsi pudota ihan puhtaalla väkivallalla
miks ihmeessä tehdä hommasta taas niin vaikeaa....ei sitä napakuppia oo mitää järkee alkaa kaivaan irti, kummiskaan ei tule sieltä ehjänä pois. jarrukilven takana on 4 pulttia, ne irti ja rumpu lähtee irti, jos ei niin vähä vasaralla naputtaa rummun reunoja ja meisselillä kammeta se irti. se jarrukilpi on kiinni muistaakseni 2 pop niitillä joten ne 4 pulttia ei ole kilpeä varten.
Olisi ehkä pitänytkin avata kilpineen päivineen, mut halusin tehdä rempan nopeasti Napakupit oli todellakin tiukasti kiinni, ja osumaahan ne siinä samalla ottivatkin.. Laakerilla on onneksi oma lukitusmutteri joka toimii samalla pölysuojana..
Se mikä vähän askarruttaa on nuo kengät... Miksi käsijarrunpuoleisessa kengässä on vähemmän pintaa jo uutena??? No pääasia että jarru toimivat.
no mä toistan tän nyt vielä kerran....se kilpi ei lähde irti kun navan 4 pulttia irroittaa.....se pyörän napa on muutenki siinä vaan tiellä.....ja kyllä, se käsijarrukengän kulutuspinta on hieman käyttöjarrua pienempi