Niinno, taitaa olla melkoinen laadunvaihtelu siellä tehtaalla. Itse en ainakaan osta enää koskaan tuon merkkisiä iskareita, ja parilla muullakin foorumilla juttuja seuraavana, niin en ole kuitenkaan ihan yksin kokemusteni kanssa, hyvä silti että joillain ne toimiikin. Juuri viime viikolla yksi tuttu kaveri valitteli, kun oli ooppeliinsa laittanut uudet iskarit, ja nyt on perä ihan maassa. Vanhoilla iskareilla ja jousilla oli ollut ihan ryhdikäs, mutta pelkkien iskarien vaihdolla perä oli laskenut lähes kymmenen senttiä, vaimennusteho katsakonttorilla oli ollut mittareiden mukaan kunnossa, mutta perstuntuma kertoi muuta. Vanhat iskarit takasin, ja taas oli perä ryhdissä, vaimennusteho parempi kuin uusilla. Jännä homma, kun ajattelee, että jousenhan se pitäis korkeus säätää, ei iskarin. Ja merkkihän iskareissa oli ollut nimenomaan tuo Lip näissäkin.
jostain kumman syystä tuntuu, että nykyvaraosissa on paljon "kiinakuraa" liikkeellä, jarrupaloista irtoaa kitkapinnat jne.. ja lähes kaikki pyöränlaakerit jne on tehty nykyään kiinassa. Todella ikävään suuntaan menossa tämä harrastuksena ruuvailu omasta mielestä, kun melkein kaikki on paskaa mitä ostaa. Hyvänä esimerkkinä joku aika sitten ostamani lämppärin kenno, nykyään kun on niin paljon joutunut pettymään, niin tulipa tehtyä pieni omien keuhkojen painekoe uudelle kennolle, ja suhina kuului, oli jäänyt päädystä noin sentin pätkä tinaamatta..
Enkä usko, että mulla voi ihan noin huono tuuri olla, että melkein aina on jotain sanomista tuotteessa, enkä kuitenkaan ihan niin paljoa ostakkaan, että sen takia sattuis huonoa kamaa, se vaan on niin, että sitä huonoa kamaa on pakko olla paljon liikkeellä, jolloin sitä väkisinkin osuu välillä eteen..