Toivottavasti tulisi jo ensiviikolla.

60 000km huoltokawasami kirjoitti:Onpa järkyttävä hinta öljyjen vaihdosta ja parista lampusta. Pakko tohon hintaan on muutakin isompaa kuulua.
Mitä tekee automaattiöljyjen vaihto,.... mutta 120 000 km huolto 1.8 TDCi C-Maxiin olisi kustantanut , joka on muistaakseni sama kuin 60 000 km huolto - max 350,- Pitäjänmäen Veholla, siis merkkihuollossa.muri82 kirjoitti:2.0TDCi 60 000km huolto. 634,19e
Kuka pitää kalliina? Minä pidän tuota hieman ylihinnoiteltuna![]()
Joo, Seinäjoella oli tarkoitus huollattaa, koska siellä on hinnat linjassa siihen, että saa virallisen leimanfocst kirjoitti:normi wetteri hinnat tottuneet joka vian laskuttamaan...voi sitä muuallakin huollattaa...
Pyydä heiltä kirjallisena tuo vastaus... Täten pystyt helpommin todistamaan mitä ovat "suustaan" päästäneet.Ullev kirjoitti:Nykimisongelmaan palatakseni. Minäkin olen huomannu tuollaisen kevyen nykimisen vedon loputtua, mutta tuo nyt harmaita hiuksia aiheuttava nykiminen on luonteeltaan erilaista, nykäykset tulevat harvemmin mutta ovat paljon isompia. Ja sellaisia, että välillä epäilyttää, että pääseekö autolla perillekään.
Kun autoliikkeen, (kyllä, sen W alkuisen), mielestä siis kustannukset menevät minun pussista, jos kyseessä on ominaisuus. Tuota on paha niellä, mutta ehdotin että jos se heidän mielestään on ominaisuus, niin sehän pitäisi olla sitten kaikissa samanlaisissa autoissa ja selviäisi samanlaisella koeajo lenkillä. Autoliikkeen mielestä kyseessä on ominaisuus mikäli autosta ei löydy vikaa tai oiretta ei ilmene vianhakuprosessin aikana. Mutta silti auto nykii...
Kaikki ovet kiinni, virrat päälle, paina jarru ja kaasu pohjaan ja odottele jonkun aikaa jonka jälkeen mittaristoon tulee kuittaus nollauksesta.muri82 kirjoitti:Saako '08 Focuksesta nollattua huoltoilmoitusta (Service Oil) itse? Ylläri, että kaiken paskan jälkeen Wetteri oli unohtanut jopa nollata tuon huollossa... Ja kun olen luvannut, etten siihen firmaan päin enää kusekaan niin nollaisin sen joko itse tai sitten pitää ajaa se johonkin muuhun firmaan nollattavaksi.
Vai mahtaako tuo hävitä ajansaatossa itsekseen? Ainakin nyt se vielä pomputtaa joka käynnistyksellä sitä.
On kokemusta.pegee kirjoitti:Onko teillä arvon muut foorumilaiset kokemuksia miten paljon focuksen soittimen vaihtamisesta? Kun meillä on tällä hetkellä se ihan Ford 6000CD perus soitin. Ja olen ajatellut että jos sen vaihtaisin johonkin pikkasen parempaan...
Saa vaikka mitä. 8) Vastattu privana.pegee kirjoitti:Pistin Ristovee sulle yksityisviestiä....
Niin lähinnä sitä että jos hankkii jokun ns. tarvike soittimen niin saako autossa olevan kaukosäätimen toimimaan sen kanssa miten helposti?
Onpa kova kulutus dieseliksi, C-Max 1.8 TDCi meni 120 000 km matkan 5,75 l/100km keskikulutuksella, laskettuna jossa siis muka eberin käyttö.zetaheikki kirjoitti:Morjensta vain foorumilaiset!
Itselläni on kans dieseli farkku.
Polttoaineen keskikulutus ennen päivityksen asentamista oli noin 6,5 l/100km kun nyt ajotapojen mitenkään radikaalisti muuttumatta keskikulutus näyttää 8,1 l/100km!!