Kiitos kaikille, ja jos ei itsellä ole mutta kaverilla tai tiedätte jonkun purkaamon ilmoitelkaa. itse vuorotyössä niin en ehdi niin aktiivisesti selailemaan ja soittelemaan aina.
Ist ein Versand nach Finnland möglich? Was sind die Versandkosten?Tekno kirjoitti: Saksasta löytyy myös, joten sanakirjan kanssa kyselemään onnistuisiko toimitus suomeen:
Tekno kirjoitti:Onko kukaan korjaillut ite noita puskureita? Onko vaikeaakin saada siedettävän näköseksi?
Scorpion takapuskuri halki
Tuo onkin tuttu juttu omista aloittelu ajoistaniTekno kirjoitti:Lisäkittaus jäi tekemättä, kun pohjamaali (tarvii olla kitin päällä), kitti sekä hiomalaikat loppuivat. Noh, eihän tässä mitään priimaa olla tekemässä, ja pitäähän kolhusta joku muisto jäädä, eli mahdollisimman pienellä budjetilla.![]()
Plastic Padding merkiltä löytyy ihan käyttökelpoista spraykittiä. Itse en käytä sitä, kuivuu yli 2 tuntia ennen kuin pääsee hiomaan. Edelleen suosittelisin pysymään ihan purkkikitissä, ja maltilla vaan sitä kittiä. Sulle suosittelisin ehkä spray hiomapohjamaalia. Eihän tällä mitään lommoja täytellä, mutta pienet kitin epätasaisuudet ja naarmut sillä peittää ja on pohjamaali samassa, niin ei enää erikseen tarvitse pohjamaalailla.Tekno kirjoitti:Mutta joo, tuli mieleen että ruiskukittihän olisi paljon kätevämpää kuin tuommonen purkkikama, jota tulee helposti vedeltyä turhan paksusti ja sitten joutuu hiomaan hirveästi.
Onhan noihin letkuihin olemassa jakoblokkeja. Itse en ole kokeillut yhdistää kompuroita, mutta en näe syytä miksi ei voisi onnistua. Tosin, mun mielestä kannattaisi kerralla ostaa riittävä kompura ja myydä vanha pieni pois...Tekno kirjoitti:Pitäisi kyllä hankkia isompi kompura ja maalausvehkeet. Ei taida ihan 25L säiliö riittää? Vai voikos noita yhdistää mitenkään helposti jos hankkisi toisen kompressorin rinnalle? 25L+25L = 50LOnko olemassa valmiita palikoita moiseen temppuun? Letkut vaan yhteen?