kaasutin koneeseen ruisku

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
cvh_1,6

kaasutin koneeseen ruisku

Viesti Kirjoittaja cvh_1,6 »

tarveis pientä vinkkiä mitä tartee ottaa huomioon
kun vaihtaa cvh kaasutin koneeseen ruiskun
koskar
Viestit: 334
Liittynyt: 21 Helmi 2005 19:09
Paikkakunta: Kurikka

Re: kaasutin koneeseen ruisku

Viesti Kirjoittaja koskar »

Tarkenna nyt vähän kuinka pientä vinkkiä? Esim. "osta kokonainen mk5 CVH EFi ja laita romut siitä" vastaa jo aika moneen kysymykseen?
xtaaviankka
Viestit: 236
Liittynyt: 28 Marras 2007 09:20

Re: kaasutin koneeseen ruisku

Viesti Kirjoittaja xtaaviankka »

Oikeastaan tarviit kannen johon sopii cvh-ruisku, ellei sitten ole 1-pisteruisku. Virranjakajan tilalle tulppa ja bensapumpun tilalle tulppa. Lohkoon tarvit hall-anturin paikan, joka tehdään poraamalla ja ruiskuvauhtipyörän. Ruisku-johtosarjan ja ohjausboxin. Jos kyseessä cvh-kone. Hall-anturin paikan voi toteuttaa monella eri tapaan.

*Muokattu* Helpoinmalla pääsee hankkimalla ruiskukoneen suoraan, varsinkin jos nuo palotilat on erilaiset kansissa, männän muotoilu pitää vastata kansia.
cvh_1,6

Re: kaasutin koneeseen ruisku

Viesti Kirjoittaja cvh_1,6 »

kiitokset avusta
ohc205
Viestit: 217
Liittynyt: 20 Elo 2007 15:52
Paikkakunta: uusimaa

Re: kaasutin koneeseen ruisku

Viesti Kirjoittaja ohc205 »

Helpommalla pääset kun laitat sinne k-jetronikin jostain xr3i escosta/ 1600i orionista. Tankin joudut myös vaihtaan. Mutta se 4-piste efi on kyllä parempi viritys mielessä. 1-piste.ruiskut kannataa suosiolla unohtaa.
Ford Granada 181,5hv/323.9Nm
Vastaa Viestiin