tarveis pientä vinkkiä mitä tartee ottaa huomioon 
kun vaihtaa cvh kaasutin koneeseen ruiskun
			
			
									
						
										
						kaasutin koneeseen ruisku
Re: kaasutin koneeseen ruisku
Tarkenna nyt vähän kuinka pientä vinkkiä? Esim. "osta kokonainen mk5 CVH EFi ja laita romut siitä" vastaa jo aika moneen kysymykseen?
			
			
									
						
										
						- 
				xtaaviankka
- Viestit: 236
- Liittynyt: 28 Marras 2007 09:20
Re: kaasutin koneeseen ruisku
Oikeastaan tarviit kannen johon sopii cvh-ruisku, ellei sitten ole 1-pisteruisku. Virranjakajan tilalle tulppa ja bensapumpun tilalle tulppa. Lohkoon tarvit hall-anturin paikan, joka tehdään poraamalla ja ruiskuvauhtipyörän. Ruisku-johtosarjan ja ohjausboxin. Jos kyseessä cvh-kone. Hall-anturin paikan voi toteuttaa monella eri tapaan.
*Muokattu* Helpoinmalla pääsee hankkimalla ruiskukoneen suoraan, varsinkin jos nuo palotilat on erilaiset kansissa, männän muotoilu pitää vastata kansia.
			
			
									
						
										
						*Muokattu* Helpoinmalla pääsee hankkimalla ruiskukoneen suoraan, varsinkin jos nuo palotilat on erilaiset kansissa, männän muotoilu pitää vastata kansia.
Re: kaasutin koneeseen ruisku
Helpommalla pääset kun laitat sinne k-jetronikin jostain xr3i escosta/ 1600i orionista. Tankin joudut myös vaihtaan. Mutta se 4-piste efi on kyllä parempi viritys mielessä. 1-piste.ruiskut kannataa suosiolla unohtaa.
			
			
									
						
							Ford Granada 181,5hv/323.9Nm