Onko tietoa mikä tehtävä on kiihdytyspumpun alla olevalla tehoventtiilillä.
Avittaako tyhjäkäyntiä imusarjasta otettavalla alipaineella..
Mystinen vika ollut päällä ..välillä käy kuin kello n.950rpm ja välillä hyytyy kokonaan.
startatessa uudelleen niin voi taas käydä ihan normaalisti..,kun ilmiö on "päällä" niin kaasulla lipsuttamalla käy tai ryyppyä päälle vetäen niin ,että kiekat n.2000rpm
-lisätty sähköinen p-a pumppu mekaanisen rinnalle
-laitettu kaasarin korjaus-sarja ja p-a suodatin ja otettu pois kaasuttimen sisäinen suod.siitä sisäänmeno putkesta ja kohon korkeus tarkastettu.
vaihdettu alipaine letku kaasarilta siihen tyhjäkäynti boxille
-uusittu yläkuolokohdan tunnistin
-vaihdettu imusarjan tiiviste
-katottu jarrutehostin linjan tiiveys
-päästöt ok katsastuksessa
-imuilman tuloventtiilin toimintakin ok
-ilmanputsari,tulpat,johdot sekä puolayksikkö vaihdettu sekä se alipaineella toimiva tyhjäkäynnin säätäjä vaihdettu.
jospa kaasutin pitää vaihtaa...ei imuvuotoja .ilmiö päivittäin 1-3krt.
mukava pikkupirssi ja toi ärsyttävän pieni vika haittaa...
kiitos.
fiestan kaasutin weber tldm
Re: fiestan kaasutin weber tldm
Voipi olla ,että vika korjaantui ..ilmanputsarinkotelossa oleva kaasuttimen jalkaan menevä letku /kuminen venttiili putsattu mönjästä ja koko huohotusletku venttiilikopan kannesta puhdistettu..airbus kirjoitti:Onko tietoa mikä tehtävä on kiihdytyspumpun alla olevalla tehoventtiilillä.
Avittaako tyhjäkäyntiä imusarjasta otettavalla alipaineella..
Mystinen vika ollut päällä ..välillä käy kuin kello n.950rpm ja välillä hyytyy kokonaan.
startatessa uudelleen niin voi taas käydä ihan normaalisti..,kun ilmiö on "päällä" niin kaasulla lipsuttamalla käy tai ryyppyä päälle vetäen niin ,että kiekat n.2000rpm
-lisätty sähköinen p-a pumppu mekaanisen rinnalle
-laitettu kaasarin korjaus-sarja ja p-a suodatin ja otettu pois kaasuttimen sisäinen suod.siitä sisäänmeno putkesta ja kohon korkeus tarkastettu.
vaihdettu alipaine letku kaasarilta siihen tyhjäkäynti boxille
-uusittu yläkuolokohdan tunnistin
-vaihdettu imusarjan tiiviste
-katottu jarrutehostin linjan tiiveys
-päästöt ok katsastuksessa
-imuilman tuloventtiilin toimintakin ok
-ilmanputsari,tulpat,johdot sekä puolayksikkö vaihdettu sekä se alipaineella toimiva tyhjäkäynnin säätäjä vaihdettu.
jospa kaasutin pitää vaihtaa...ei imuvuotoja .ilmiö päivittäin 1-3krt.
mukava pikkupirssi ja toi ärsyttävän pieni vika haittaa...
kiitos.
Käy nytten"voimakkaammin"eli terveemmin ja ei hyydy käynti,kun ottaa polkimen kaasulta.
Linja tukossa...
Re: fiestan kaasutin weber tldm
Hyvä, minkä vuoden Fiesta hän on, mun mielestä toi ^ alipaineletku ilmanputsarille säätelee sitä imuilman esilämmitystä ainakin Sierrassa...
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
Re: fiestan kaasutin weber tldm
korjaantuiko vika puhdistuksella lopullisesti?