2.0 sierra ----> cossu,ohc turbo?

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
kynsi
Viestit: 33
Liittynyt: 14 Huhti 2005 18:18
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja kynsi »

Bootsi kirjoitti: :?

Nimen omaan..
Kyllähän se turbo vehkeissä on yleensä itse ahdin joka "ahdistaa" eikä niinkään pakosarja.
Mutta kun laittaa sopivan ahtimen, niin ei ahdista. 8)

Samat lait pätee ahdetuissa kun vapareissa.
Ei ahdettu kone, jossa on virinokka toimi oikein jos menee pulssit sekaisin. Samat liikkeen jatkuvuuden lait imee pakokaasuja ahdetuissakin. Kaikin puolin oikean kokoisella ahtimella ei imu- ja pakopuolen paine-erot hirmuisesti poikkea vaparista. Ei sitä pakosarjan painetta verrata pelkästään ulkoilman paineeseen.
turbiiniriesa
Viestit: 454
Liittynyt: 12 Helmi 2005 09:57
Paikkakunta: nääs nääswille

Viesti Kirjoittaja turbiiniriesa »

pajavasara kirjoitti:
En oo viel homman mitää ku pitää ekaan tietää mitä kannattaa hommaa ja mikä ois paras vaihtoehto!
Eka turbotus projekti ni oon "pikkasen" hukas näis asiois viel toistaseks![/quote]

jos mahdollista ni hommaa cossun täydellinen ruisku johtosarjoineen ja imusarja muutos kuten aiemmin kirjotin,aika tehokkaita 8v kannella olevia turboja pyörii tolla reseptillä.tai sitten megasquirtin tekee is:n boxiin ja käyttää omaa johtosarjaa ja cossun imusarjaa,niinku mulla on.kumpikin toimivia ratkasuja.

cossusetissä johtosarjan vaihtoa tiedossa ja megaruutassa kokoominen ellei osta valmista ja sit säätöö,mut saa sit paremmin säätöihinkin isomilla tehoilla,koska cossunki lastu on noin 200hv tehoille tehty...
Pajavasara

Viesti Kirjoittaja Pajavasara »

Kohta alkaa tuntuu et teen kaasari turbon.... alkaa menee liian vaikeeks.... :evil: Ei kai eiköhän se tosta jos joku vaa sen megaruutan mulle kasais... ei meinaa itellee toi kolvi niin hyvin pysy kädes et sitä rupeisin kasaamaa!
JA eikös siin megaruutas pitän vaihtaa jotaa komponentteja tai jotaa semmosta olin ainaki joskus jostaa lukevinani!
turbiiniriesa
Viestit: 454
Liittynyt: 12 Helmi 2005 09:57
Paikkakunta: nääs nääswille

Viesti Kirjoittaja turbiiniriesa »

http://www.finsquirt.net/forum/index.php
tuossa osote missä tuosta megaruutasta paljo juttua.ei siihen mitään muutoksia tarvi sen takia tehä et sulla on is:n tai cosan ruiskusysteemi.tuolta löytyy myös kasauksen tarjoajia jos ei ite halua tehä,en mäkään ite viittiny tehä.mulla on myös yhen kaverin numero joka kasaa sen suoraan is:n boxin kuorien sisään jos kiinnostaa,niin eiköhän oo jo aika helppoo :wink:
Vastaa Viestiin