is sierra tyhjäkäynti

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
is riezka
Viestit: 13
Liittynyt: 02 Touko 2005 21:30

is sierra tyhjäkäynti

Viesti Kirjoittaja is riezka »

mikä vois olla vikana ku tyhjäkäynti heittelee 1000 ja 1500 välis kylmänä ja kuumana. sit tuntuu vähän et puolen kaasun jälkeen ei enää tapahdu oikeen mitään... mikä siihen vois auttaa? siihen on laitettu nokka, kantta vähän laskettu ja silotettu imukanavia, putkisto ja peltisarja vapaavirtasuodatin ja vauhtipyörää vähän kevenetty. kiitos jo etukäteen.
voicecoil
Viestit: 306
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:40
Paikkakunta: pieksämäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja voicecoil »

tuki tyhjäkäynti moottorin toiminta.loppuu aaltoilu.mulla on ihan samat oireet ollut.nyt kun vielä sais ton yläalueenkin toimimaan.ei ole mullakaan vetoja kunnolla täydellä kaasulla.kannattaa lueskella autosähkön puolelta sellasta kuin 2.0i ei käy.. tai jotenkin noin se tais mennä.
irc voicecoil
Avatar
TeRoK
Moderaattori
Viestit: 2021
Liittynyt: 03 Helmi 2005 22:00
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeRoK »

mä kyllä väittäisin että on kaasuläpän asento-anturissa vikaa. haulla löytyy linkki jossa opastetaan sen testaus.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
jmm79
Viestit: 218
Liittynyt: 06 Helmi 2005 19:05
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Viesti Kirjoittaja jmm79 »

Missä kansi on tehty, onko tietoa?
Mulla oli omassa iS:ssä samoja ongelmia kun kansi "viritettiin", eikä ongelma oikein korjaantunut ennen kuin kansi tehtiin uusiksi (takuuna).. vaikka oli ammattifirma niin virheitä sattuu myös heille.
Avatar
Kessi
Viestit: 692
Liittynyt: 05 Helmi 2005 09:07
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kessi »

Tarjoan jälleen kerran tuota lambda-anturia :mrgreen: :mrgreen: :wink:
...Kyl se siihen sopii!!...
Ford Probe 2.2GT
http://www.nyrkkipaja.1g.fi
ZyaS
Viestit: 1005
Liittynyt: 04 Helmi 2005 10:26
Paikkakunta: Hyvinkää/Riihimäki

Viesti Kirjoittaja ZyaS »

jmm79 kirjoitti:Missä kansi on tehty, onko tietoa?
Mulla oli omassa iS:ssä samoja ongelmia kun kansi "viritettiin", eikä ongelma oikein korjaantunut ennen kuin kansi tehtiin uusiksi (takuuna).. vaikka oli ammattifirma niin virheitä sattuu myös heille.
mikähän siinä oli vikana??
Escort 1.4 -81
Capri Mk1 -69 1.6GT
Escort MK2 -75
CRSC Jäsen #1087
turbiiniriesa
Viestit: 454
Liittynyt: 12 Helmi 2005 09:57
Paikkakunta: nääs nääswille

Viesti Kirjoittaja turbiiniriesa »

minkähän ikänen is sulla on?
tyhjäkäyntivena noissa usein v...ttuilee ja silloin tyhjäkäynti seilaa,toinen voi olla jos kaasuläpän asentoanturi antaa tiedoksi mitä sattuu niin boxi säätelee mitä sattuu seokseksi,mut puhdista se tyhjäkäynti vena ensin.se on helpompi homma ja tosi usein paskaantuu :wink:
jmm79
Viestit: 218
Liittynyt: 06 Helmi 2005 19:05
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Viesti Kirjoittaja jmm79 »

Vikako??
No paja oli korjauksen suhteen aika hiljainen, mutta kaksi päivää se kansi siellä pajassa oli. Kaveri joka kasasi auton kertoi, että ainakin kaikki venttiilit oli uudet ja ohjurit vaihdettu. Sen enempää en tiedä. Mutta sen jälkeen venttiilivarrenkumit pysyivät ehjänä ja kaasuun reagointi oli aivan eri luokkaa.

Juu, kyllä minä sen tyhjäkäyntiventtiilin ja kaasuläppäanturin kanssa tappelin myös eikä ilmamäärämittaria passaa unohtaa. Uskoisin että jos noi kolme käy läpi niin iS pelaa kuin kello ;)
is riezka
Viestit: 13
Liittynyt: 02 Touko 2005 21:30

Viesti Kirjoittaja is riezka »

jmm79 kirjoitti:Missä kansi on tehty, onko tietoa?
Mulla oli omassa iS:ssä samoja ongelmia kun kansi "viritettiin", eikä ongelma oikein korjaantunut ennen kuin kansi tehtiin uusiksi (takuuna).. vaikka oli ammattifirma niin virheitä sattuu myös heille.

lautamäen kautta mä sen kannen lähetin... sen teki joku ihan ammattilainen... rakentaa ralliautojen kansia... en nyt muista nimee
Jaakko85
Viestit: 1772
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16

Viesti Kirjoittaja Jaakko85 »

Kessi kirjoitti:Tarjoan jälleen kerran tuota lambda-anturia :mrgreen: :mrgreen: :wink:
ei siinä semmosia oo.
Vastaa Viestiin