is sierra tyhjäkäynti
is sierra tyhjäkäynti
mikä vois olla vikana ku tyhjäkäynti heittelee 1000 ja 1500 välis kylmänä ja kuumana. sit tuntuu vähän et puolen kaasun jälkeen ei enää tapahdu oikeen mitään... mikä siihen vois auttaa? siihen on laitettu nokka, kantta vähän laskettu ja silotettu imukanavia, putkisto ja peltisarja vapaavirtasuodatin ja vauhtipyörää vähän kevenetty. kiitos jo etukäteen.
-
Vikako??
No paja oli korjauksen suhteen aika hiljainen, mutta kaksi päivää se kansi siellä pajassa oli. Kaveri joka kasasi auton kertoi, että ainakin kaikki venttiilit oli uudet ja ohjurit vaihdettu. Sen enempää en tiedä. Mutta sen jälkeen venttiilivarrenkumit pysyivät ehjänä ja kaasuun reagointi oli aivan eri luokkaa.
Juu, kyllä minä sen tyhjäkäyntiventtiilin ja kaasuläppäanturin kanssa tappelin myös eikä ilmamäärämittaria passaa unohtaa. Uskoisin että jos noi kolme käy läpi niin iS pelaa kuin kello
No paja oli korjauksen suhteen aika hiljainen, mutta kaksi päivää se kansi siellä pajassa oli. Kaveri joka kasasi auton kertoi, että ainakin kaikki venttiilit oli uudet ja ohjurit vaihdettu. Sen enempää en tiedä. Mutta sen jälkeen venttiilivarrenkumit pysyivät ehjänä ja kaasuun reagointi oli aivan eri luokkaa.
Juu, kyllä minä sen tyhjäkäyntiventtiilin ja kaasuläppäanturin kanssa tappelin myös eikä ilmamäärämittaria passaa unohtaa. Uskoisin että jos noi kolme käy läpi niin iS pelaa kuin kello

jmm79 kirjoitti:Missä kansi on tehty, onko tietoa?
Mulla oli omassa iS:ssä samoja ongelmia kun kansi "viritettiin", eikä ongelma oikein korjaantunut ennen kuin kansi tehtiin uusiksi (takuuna).. vaikka oli ammattifirma niin virheitä sattuu myös heille.
lautamäen kautta mä sen kannen lähetin... sen teki joku ihan ammattilainen... rakentaa ralliautojen kansia... en nyt muista nimee