Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jos ei asetoni auta, niin sitten alkaa olla keinot jo vähän vähissä Onhan sitä järeämpiäkin aineita, mutta sitten voi jo jotain muutakin lähteä mukana...
Kai ne siitä kulumalla lähtee. Saunot paljon
Beornegar kirjoitti:Jos ei asetoni auta, niin sitten alkaa olla keinot jo vähän vähissä Onhan sitä järeämpiäkin aineita, mutta sitten voi jo jotain muutakin lähteä mukana...
Kai ne siitä kulumalla lähtee. Saunot paljon
Tinneriä vaan rättiin ja sillä hinkkaa, ei saa hengittää kovin paljoa eikä nauttia sisäisesti juomalla, tehokkaampi kuin asetoni, mikä on akkojen kynsilakanpoistoaine, bensaakin voi koittaa...
Mönjäsin koko naaman niin nyt sitä ei huomaa... sen sijaan paikalliset nahkatukat veti turpaan jostain kumman syystä .
Itsestään nuo hävis yön ja seuraavan päivän aikana.
Mitähän sitä seuraavaksi alkaisi laittelemaan...
No onhan nuo takaiskareiden kannakekupit ehjättävä. Luulenkin että se sujuu huomattavasti kivuttomammin kuin olisi sujunut ilman tätä pikku "harjoittelua".
Tuo kuvan iskarikuppi tuli fiksattua tänään. Peltiä "kuorin" katkaisulaikalla pois noin kahden euron kolikon kokoisen palan varoen ettei osu iskariin. Millistä tilalle. Tuo kuppi on kuitenkin pintaruosteessa sisäpuolelta aika kauttaaltaan, mutta vain tuossa kuvan selkeästi näkyvästä kohdasta meni puhki kun meisselillä vähän koetti. Takakontin puolella ei kupissa ole ruostetta näkyvissä muualla kuin poistetussa kohdassa. Vaikuttaisi että oli kolmikerroksinen pelti, eli ainakin se alin kerros on ruosteessa. Menee varmaan aikaa useampi vuosi ennen kuin puhkeaa uudesta kohdasta.
Koska hitsaushomma oli niin pieni ja pikainen, unohdin irroittaa akun navan. Onneksi laturi ei kuitenkaan kärtsännyt .