Vakio navat + cossu jarrut
-
- Viestit: 14
- Liittynyt: 11 Tammi 2009 17:39
- Paikkakunta: Hollola
Vakio navat + cossu jarrut
Mahtaakohan 2litrasen sierran vakio navat kestää cossun jarrujen kanssa?
Sierra 2.0 OHC TIC projekti
Re: Vakio navat + cossu jarrut
Tuskinpa ne navat rikkoutumistaan paljoa jarruilta kyselee, eri asia sitten saada cosan jarrut vakionapoihin
PS. Onko auto tulossa tieliikenteeseen?

PS. Onko auto tulossa tieliikenteeseen?
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-
- Viestit: 14
- Liittynyt: 11 Tammi 2009 17:39
- Paikkakunta: Hollola
Re: Vakio navat + cossu jarrut
tieliikenteeseen joo.
jotku sovite palat kaverin mukaan löytyis.
taidan kyllä ettii koskenkorvalaiset navat samalla ni pääsee helpommalla
jotku sovite palat kaverin mukaan löytyis.
taidan kyllä ettii koskenkorvalaiset navat samalla ni pääsee helpommalla
Sierra 2.0 OHC TIC projekti
Re: Vakio navat + cossu jarrut
Takana viisain vaihtoehto on laittaa paikoilleen perä laippavetareilla, esim. 4wd cossu (kestävä, lukko ja käy samaan apurunkoon), XR4x4 tai 4wd dohc (molemmissa lukko) tai se perus ABS- mallin perä... Alkuperäisiä tukivarsiakin voi käyttää jos vaihdat laakeripukit levyjarrullisista, mutta itse suosittelen ostamaan koko taka-akselin, se ei niin paljoa maksa kun levyt meinaat laittaa. Muutenkin autoa läpikäydessä kannattaa avata paikat, eli apurunko on järkevää käyttää irrallaan, puslien vaihtamiseksi, ja helpottaa se muutenkin mahdollista akselin vaihtotyötä.
Sulla on ilmeisesti turbokone muutenkin tulossa, joten ihan turhaan askartelet levyjä vakioperän ympärille. Kaverisi on varmaan tehnyt lattaraudasta jotkut sovitteet laakeripukkien satulan väliin..?
Sulla on ilmeisesti turbokone muutenkin tulossa, joten ihan turhaan askartelet levyjä vakioperän ympärille. Kaverisi on varmaan tehnyt lattaraudasta jotkut sovitteet laakeripukkien satulan väliin..?
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-
- Viestit: 14
- Liittynyt: 11 Tammi 2009 17:39
- Paikkakunta: Hollola
Re: Vakio navat + cossu jarrut
ei se niitä oo tehny mutta ehdotti semmosta.
järkevintä on kyl hommata cossun navat joo ettei mee häseltämiseksi.
kemppi lukolla mennää kuhan saan leimalle.
ja turbo ohc rakenteilla
järkevintä on kyl hommata cossun navat joo ettei mee häseltämiseksi.
kemppi lukolla mennää kuhan saan leimalle.
ja turbo ohc rakenteilla
Sierra 2.0 OHC TIC projekti