Terve!
Mistäs tossa escossa kirisitetään käsijarru?
Escort -91 käsijarrun kiristys
Escort -91 käsijarrun kiristys
Ford Escort Cabriolet -92
Saab 9-3 AERO -01
Ex:
Ford Escort CLX -91
Volvo 440 GL -91
Saab 9-3 AERO -01
Ex:
Ford Escort CLX -91
Volvo 440 GL -91
Re: Escort -91 käsijarrun kiristys
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
Re: Escort -91 käsijarrun kiristys
Kiitokset.
Ford Escort Cabriolet -92
Saab 9-3 AERO -01
Ex:
Ford Escort CLX -91
Volvo 440 GL -91
Saab 9-3 AERO -01
Ex:
Ford Escort CLX -91
Volvo 440 GL -91
Re: Escort -91 käsijarrun kiristys
Nyt tuli kiristettyä käsijarru. Ilmeni semmoinen seikka että toinen pyörä ei lukkiudu yhtäpaljon kuin toinen, vaikka tämän huonommin lukkiutuvan jarru laahaa enemmän kuin lukkiutuvan.
Tästä ei varmaan kuitenkaan ole mitään haittaa?
Tästä ei varmaan kuitenkaan ole mitään haittaa?
Ford Escort Cabriolet -92
Saab 9-3 AERO -01
Ex:
Ford Escort CLX -91
Volvo 440 GL -91
Saab 9-3 AERO -01
Ex:
Ford Escort CLX -91
Volvo 440 GL -91
Re: Escort -91 käsijarrun kiristys
Mun muistaakseni ainakin Sierrassa pitää ensin säätää jarrukengät, molemmilta puolilta, sieltä jarrurummun sisältä mahdollisimmän lähelle laahausta ja vasta sitten kiristää/säädellä kässärivaijeria, Escoista en tiedä..ja vaijeri ja jokainen vaijerin mutka rasvata..
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
Re: Escort -91 käsijarrun kiristys
Kannattaa tarkastaa se automaattisäädön hammastus, nimittäin sitä on luultavastin jos jonkinmoinen seppä säätänyt ja ne hampaat on kulunu, ei tuu pitämään kun se luiskahtaa löysemmälle. Ei olisi varmaankaan pahitteeksi jos uusisit ne molemmin puolin, ei nimittäin maksa paljoakaan muistaakseni. Niin ja samalla kannattaa karhentaa kenkien kitka pinnat sekä rumpu hiomapaperilla.