Goodride ja Duro renkaista..

Renkaat, vanteet, jouset, iskarit, jarrut, madallus, jne.
tonis
Viestit: 196
Liittynyt: 28 Marras 2006 22:32
Paikkakunta: Lahti / Paja Hauholla

Goodride ja Duro renkaista..

Viesti Kirjoittaja tonis »

Tuollaiset kumit ajattelin tilata sierraan kun on sen verran halvat ja kalliimpia ei raaski laittaa kun renkaat on niin lintallaan että ei kuitenkaan kauvaa kestä eli kertokaa vähän kokemuksia jos löytyy. :D --->

http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... sowigan=So
Ja / tai ---> http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... sowigan=So

Niin ja onko tietoa miten mahtuu pyörii kun et on 35 ja koko toi 215/45/17 ja mahallusta ainakin -40 edessä saattaa olla enempikin? no ei sen puoleen oon kyllä ajatellut ettii korkeus säädettäviä etutolppia. Niin ja toi on XR4x4 malli eli edessä on leveempi raideväli kun takapotkussa.
Viimeksi muokannut tonis, 12 Touko 2009 19:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jogiin
Viestit: 224
Liittynyt: 01 Elo 2007 15:20
Paikkakunta: Anjalan perämettä

Re: Goodride renkaista..

Viesti Kirjoittaja Jogiin »

On noi renkaat ihan ok.. itellä moiset kokoa 205/45r16
Ei valittamista... :D
Nykyset pirssit:
"Melkein quattro" Volvo 740 2.3 -88 (projekti)
"Lahna Turbo" Volvo 945 2.3turbo classic -98 (käyttis)
Muutama ford ollu ja ei taida heti lisää tulla.
AssTee
Viestit: 187
Liittynyt: 04 Tammi 2008 11:50

Re: Goodride renkaista..

Viesti Kirjoittaja AssTee »

Broidil on just tuon kokoiset Goodridet(205/45 R16) Vectras ja armoton ravistus vaivaa. Tuli juuri noiden renkaiden vaihdon jälkeen ja on tasapainotettu pariin otteeseen että renkaissa on vikaa...
-Mondeo ST200-
Like McDonalds says "I'm Lovin It"
tonis
Viestit: 196
Liittynyt: 28 Marras 2006 22:32
Paikkakunta: Lahti / Paja Hauholla

Re: Goodride renkaista..

Viesti Kirjoittaja tonis »

AssTee kirjoitti:Broidil on just tuon kokoiset Goodridet(205/45 R16) Vectras ja armoton ravistus vaivaa. Tuli juuri noiden renkaiden vaihdon jälkeen ja on tasapainotettu pariin otteeseen että renkaissa on vikaa...
No just! kiitti vinkistä!
vatane
Viestit: 19
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:02

Re: Goodride ja Duro renkaista..

Viesti Kirjoittaja vatane »

Niis on pystyheittoa jota ei saa pois, mut voi yrittää parantaa pyörittämällä vanteella erikohtaan, itsekkin tilasin netistä paskat Federal formoza fdi:t , jotka piti lähettää takas kun 3:ssa oli niin paljon pystyheittoa, sano rengasliikkeessä että voi kyllä laittaa alle mut jää ravistaan, joten siinä oli meikäläisen halpisrenkaiden viimeinen kokeilu.
Jogiin
Viestit: 224
Liittynyt: 01 Elo 2007 15:20
Paikkakunta: Anjalan perämettä

Re: Goodride ja Duro renkaista..

Viesti Kirjoittaja Jogiin »

Ilmeisesti mulla alusta niin loppu että ei vienet tärinät tunnu :lol:
Nykyset pirssit:
"Melkein quattro" Volvo 740 2.3 -88 (projekti)
"Lahna Turbo" Volvo 945 2.3turbo classic -98 (käyttis)
Muutama ford ollu ja ei taida heti lisää tulla.
tonis
Viestit: 196
Liittynyt: 28 Marras 2006 22:32
Paikkakunta: Lahti / Paja Hauholla

Re: Goodride ja Duro renkaista..

Viesti Kirjoittaja tonis »

no juu ja mäkin otin riskin ja tilasin noi Googride:n renkaat. kommentoin kyllä tänne sit varmasti kun ne on alla! :D :lol:
AssTee
Viestit: 187
Liittynyt: 04 Tammi 2008 11:50

Re: Goodride ja Duro renkaista..

Viesti Kirjoittaja AssTee »

Itse pyrkinyt siihen että en tilaa mitään kiinalaisia renkaita, enkä ole katunut. Aina ollut priima kamaa. Ulkomailta olen tilannut esim BF Goodrich, Toyo, Marangoni, Pirelli merkkisiä.
Mut tämä siis mun mielipide :wink:
-Mondeo ST200-
Like McDonalds says "I'm Lovin It"
Leadbelly
Viestit: 67
Liittynyt: 23 Syys 2008 17:53

Re: Goodride ja Duro renkaista..

Viesti Kirjoittaja Leadbelly »

Hankook renkaat on melko halvat mistälie koreasta kotoisin.
Pyöri tuossa omassa Vectrassa ihan nätisti kovat ku perkele tosin ja melko hurjaa meteliä piti
Sitten löytyy joku Tigar merkki jostain entisen itäblokin maasta mutta ne tuppas kulumaan ihan ennätysvauhtia.
Barum on ollut ihan kelpo merkki samoin Kleber ja Gislaved.
Ja tuohon "ykkösautoon" en ole muuta huolinut kun Continentalia
Ja tämä nyt on ihan vaan mun oma mielipide ja mitä viime vuosina tullut ostettua.
Äsken tilasin 15" vannesarjan Juuri tuolla Tigar merkkisella rengastuksella saas nähdä miten ne tuossa kesäautossa pyörii. :D
ahonen1990
Viestit: 3
Liittynyt: 03 Touko 2009 16:48

Re: Goodride ja Duro renkaista..

Viesti Kirjoittaja ahonen1990 »

Ite voin suositella kleberin renkaita, kohtuu hintasen ja hyvät ja pieni rengasmelu. Ovat kuulemma michelinin kanssa samalla rungolla
Avatar
KajS
Viestit: 970
Liittynyt: 08 Syys 2005 15:10
Paikkakunta: Suomen Louisiana

Re: Goodride ja Duro renkaista..

Viesti Kirjoittaja KajS »

Rengasmerkkkien paremmuus on melko suoraan verrannollinen hintaan ja statukseen: ADAC-testeissä menestyy aina Michelin ja Continental; Kumhoa voi suositellla vain varauksin :roll:

Mulla oli ensiasennnusrenkaina Mondeossa Hankook Ventus Primet. Ensin kaupassa niitä kauhistelin, mutta hyvin niillä ekat kolme kesää meni. Innostuin kaukoitärenkaista siinä määrin, että nyt on alla jonkun toyota/subarumieheen hylkäämät *) Yokohamat. Ne on Hankookeja paremmat, mukavan tuntuiset ja vie autoa ratin osoittamaan suuntaan. Voin kuitenkin suositella kumpiakin.

*) löysin nuo renkaat käytettynä turkulaisesta rengasliikkeestä. Ne oli ajettu 5 km ja hinta oli kohdallaan.

Rengasvalmistus on voimakkaasti fuusioitunut: Michelin on jo ajat sitten omistanut ja näin vaikuttanut Kleberin kehitykseen. Kleber-renkaita saa taas BFGoodrich ja Riken merkkisinä riippuen markkina-alueesta. Continental osti muinoin Vikingin, joten sieltä tulee talvirengasosaaminen. Ja Tsekkien huippurengas Barum on myös Continentalin hoivissa.

Joten renkaiden kanssa ei mene metsään, kun valitsee jonkun ihan oikean merkin, vaikka se olisi Koreasta. Sitten kun renkaassa lukee made in p.r.c. ja nimi vaikuttaa Aku Ankasta reväistyltä (esim. -stone-johdannaiset) ja hinta on tosi mukava, voinee jättää väliin.
"Hot funk, cool punk, even if it's old junk
It's still rock and roll to me"

Autot:
Ford Mondeo Turnier '05 110cid/110hp
Dodge Ram Van B250 '86 225cid/???hp

Support Tommy Castro The Living Rhythm and Blues Legend!

Ich bin ein Speedhunter
Avatar
jsel
Viestit: 456
Liittynyt: 01 Kesä 2007 10:14
Paikkakunta: Tampere

Re: Goodride ja Duro renkaista..

Viesti Kirjoittaja jsel »

Mulla Dayton -merkkiset renkaat, joka on ilmeisesti Bridgestonen halpis merkki. Renkaat ostan liikkeestä vanteelle laitettuna, jolloin asentaja vaihtaa samantien uuden renkaan viallisen tilalle jos pystyheittoa/kudosvaurio renkaassa.
tonis
Viestit: 196
Liittynyt: 28 Marras 2006 22:32
Paikkakunta: Lahti / Paja Hauholla

Re: Goodride ja Duro renkaista..

Viesti Kirjoittaja tonis »

KajS kirjoitti:Rengasmerkkkien paremmuus on melko suoraan verrannollinen hintaan ja statukseen: ADAC-testeissä menestyy aina Michelin ja Continental; Kumhoa voi suositellla vain varauksin :roll:

Mulla oli ensiasennnusrenkaina Mondeossa Hankook Ventus Primet. Ensin kaupassa niitä kauhistelin, mutta hyvin niillä ekat kolme kesää meni. Innostuin kaukoitärenkaista siinä määrin, että nyt on alla jonkun toyota/subarumieheen hylkäämät *) Yokohamat. Ne on Hankookeja paremmat, mukavan tuntuiset ja vie autoa ratin osoittamaan suuntaan. Voin kuitenkin suositella kumpiakin.

*) löysin nuo renkaat käytettynä turkulaisesta rengasliikkeestä. Ne oli ajettu 5 km ja hinta oli kohdallaan.

Rengasvalmistus on voimakkaasti fuusioitunut: Michelin on jo ajat sitten omistanut ja näin vaikuttanut Kleberin kehitykseen. Kleber-renkaita saa taas BFGoodrich ja Riken merkkisinä riippuen markkina-alueesta. Continental osti muinoin Vikingin, joten sieltä tulee talvirengasosaaminen. Ja Tsekkien huippurengas Barum on myös Continentalin hoivissa.

Joten renkaiden kanssa ei mene metsään, kun valitsee jonkun ihan oikean merkin, vaikka se olisi Koreasta. Sitten kun renkaassa lukee made in p.r.c. ja nimi vaikuttaa Aku Ankasta reväistyltä (esim. -stone-johdannaiset) ja hinta on tosi mukava, voinee jättää väliin.
Nii-i, nimenomaan! ---> "Rengasmerkkkien paremmuus on melko suoraan verrannollinen hintaan ja statukseen" Mulla olikin nyt kysees ostaa niin mahdollisimman halpoja renkaita vaikka ei mitää huippu laatua oliskaan, kaikki ei vaan touta tajunnut täällä! Syy on siinnä että mulla on kaikki renkaat niin lintallaan kun voi olla ja sierrassa kun ei helpolla/halvalla voi asialle mitään tehdä paitsi tietty korottaa maasturiksi! SUUNTAUSRAPORTTI----> http://s198.photobucket.com/albums/aa25 ... portti.jpg
Vastaa Viestiin