Mutta, onko tietoja mikä muu moottori menisi suhteellisen helpolla CVH:n tilalle? Ja pysytään nyt kuitenkin ihan inhimillisissä rajoissa, mihinkään Hemi moottoreihin ei ole varaa
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Laatikon käyminen riippuu, onko sulla CVH:n yhteydessä type9 (eli pakki ykkösen alla), silloin tilalle täytyy vaihtaa MT-75 ja erilainen kardaani.Beornegar kirjoitti: Käykö CVH:n laatikko ruisku dohciin? Tässä olis jopa samassa kaupungissa myynnissä halvalla ruisku dochilla varustettu farkku Sierra, mutta se on automaattiMietin vaan että selviäskö pelkästään sillä että laittaa pelkän dochin cvh:n tilalle ja käyttää cvh:n lootaa. Ei huvittais ruveta automaatiks muutteleen tota Sierraa.
Beornegar kirjoitti:Oharia nyt en edes harkinnut...Käykö CVH:n laatikko ruisku dohciin? Tässä olis jopa samassa kaupungissa myynnissä halvalla ruisku dochilla varustettu farkku Sierra, mutta se on automaatti
Mietin vaan että selviäskö pelkästään sillä että laittaa pelkän dochin cvh:n tilalle ja käyttää cvh:n lootaa. Ei huvittais ruveta automaatiks muutteleen tota Sierraa.
Ainakin se on vaikeaaBeornegar kirjoitti:elikkä type 9:ä ei saa ruisku dohciin kiinni? Taitaapa tossa CVH:ssa nimittäin olla type 9, pakki on ykkösen vieressä.
On varmaan helppo homma kutostekniikan vaihto CVH:n tilalle..Riesa2.0 kirjoitti:Lähdetään siitä että tuo cvh sierra on vähäpäästöinen joten ohc koneen voi unohtaa.. Dokkilainen sinne varmaan helpointa olis laittaa tai sitten jos haluaa enemmän harrastaa niin vähäpäästöinen 2.9i V6:nen
Miulla on kaasaridokki. Onko siis ruiskudokin vaihtaminen tilalle "pikkujuttu"?Beornegar kirjoitti:Ruisku dohci olis tarkotuksena laittaa, sehän kun menee melkein heittämällä paikoilleen.
Eikös kaasari ja ruisku dohcissa oo sama loota? Eli ei sun tarvi kun mootori vaihtaa. Tosin, en sinänsä nää mitään järkeä ruveta vaihtaan kaasarin tilalle ruiskua, hepoissa tulee eroa muistaakseni 5-10... Vaivaan nähden täysin turha vaihto.Heinämies kirjoitti:Miulla on kaasaridokki. Onko siis ruiskudokin vaihtaminen tilalle "pikkujuttu"?
Nettiautossa oli juuri myynnissä kolaroitu -92 ruiskudokki josta olisi saanut koneen ja lootan ja paljon muutakin. On tainnut mennä jo.
Ajattelin päivittää tuon kaasarin uuteen tarvikeveeperiin, mutta jos ruiskukoneen + lootan laitto ei ole harrastelijatason väkertäjälle liian iso urakka niin vaihtoehto olisi vakavasti harkittava. Konsultointia saan kyllä tarvittaessa.
Selviääkö helpommalla jos laittaa koneen ja lootan yhtenä pakettina, vai pitääkö ne irrottaa toisistaan?
Mä oon tottakai tarkastanu jo sun myynti ilmotuksesSierra2.3-16v kirjoitti:Ei tartte mitään vanhaa raatoo elvyttää, kun tulee hakeen multa valmiiksi rakennetun 2.3-16v sierran...
Sori tyhmyyteni mutta mikä on jäähäri?mamu kirjoitti:olis tiedossa yksi 92 dohc is manuaali nastolassa. puuttuu jäähäri, ja pakoputki on rikki jne pientä... pikkurempalla vaikka käyttöautoksi, koska on siisti.
Jäisi nuo kaasarista johtuvat ongelmat pois.Beornegar kirjoitti: Eikös kaasari ja ruisku dohcissa oo sama loota? Eli ei sun tarvi kun mootori vaihtaa. Tosin, en sinänsä nää mitään järkeä ruveta vaihtaan kaasarin tilalle ruiskua, hepoissa tulee eroa muistaakseni 5-10... Vaivaan nähden täysin turha vaihto.
syyläri hyvinkin.. pakareiden sopivuuksista en mene sanomaan...Beornegar kirjoitti:
No, nyt se meni tänään kaupaksiBeornegar kirjoitti: Mä oon tottakai tarkastanu jo sun myynti ilmotuksesOn vaan vähän turhan hintava mulle.
Hyvä että sait menemäänSierra2.3-16v kirjoitti: No, nyt se meni tänään kaupaksi![]()