Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
venttiileissä ei olekaan vika, koska mittasin puristuksia 11-14 !
joten miten löydän oikean vian, saa liikaa bensaa, ja tulpat mustat. röpöttää kuin kävisi 3 mella.
sopiiko normi kaasari ruiskun tilalle ??
mitä jos laitan "oman turbon" eli puhallan paine-ilmaa kaasariin. niin sitte bensa-ilma suhde olis oikea..
Kannattaa kertoa nyt ainakin mistä koneesta, vuosimallista jne. on kysymys, vaikka jo otsikossa. Kysyit käykö kaasari ruiskun tilalle, siis mikä siinä täällä hetkellä on ?
Näyttää jääneen kirjottajan vastaamiset unholaan, mutta täällä löytyy samantyylinen ongelma. Autona vm -90 doch viistoperänen sierra. Alko syksyn alussa röpöttää tyhjänkäynnillä ihanku kävis kolmella pytyllä. Käytin pajalla missä sitten katottiin puristukset, ne oli ok. Tulpat kiiltää ku saharan aurinko. Kone purettiin ja vaihettiin samalla reissulla kannentiiviste. Vuotoja ei löytyny, mutta mylly jatkaa samaa rynkytystä. Paikallaan polkasee kierroksia >1500 niin kone hyrrää oikein hyvin. Seoksia ei oo tarkistettu since viime vuoden, niin niitä epäilin että kusisko ne. Näin pakkaskelillä hankala sanoa, että savuttaako vai onko pelkkää höyryä, mutta sitä kuitenkin melko tasaseen tahtiin tulee, vaikka ois ajettu kone lämpöseks. Oisko minkälaista apua tähän?