venttiileissä ei olekaan vika, koska mittasin puristuksia 11-14 !
joten miten löydän oikean vian, saa liikaa bensaa, ja tulpat mustat. röpöttää kuin kävisi 3 mella.
sopiiko normi kaasari ruiskun tilalle ??
mitä jos laitan "oman turbon" eli puhallan paine-ilmaa kaasariin. niin sitte bensa-ilma suhde olis oikea..
Sierra kaasarissa sittenkin vika?
Re: Sierra kaasarissa sittenkin vika?
Kannattaa kertoa nyt ainakin mistä koneesta, vuosimallista jne. on kysymys, vaikka jo otsikossa. Kysyit käykö kaasari ruiskun tilalle, siis mikä siinä täällä hetkellä on ?
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
Re: Sierra kaasarissa sittenkin vika?
Näyttää jääneen kirjottajan vastaamiset unholaan, mutta täällä löytyy samantyylinen ongelma. Autona vm -90 doch viistoperänen sierra. Alko syksyn alussa röpöttää tyhjänkäynnillä ihanku kävis kolmella pytyllä. Käytin pajalla missä sitten katottiin puristukset, ne oli ok. Tulpat kiiltää ku saharan aurinko. Kone purettiin ja vaihettiin samalla reissulla kannentiiviste. Vuotoja ei löytyny, mutta mylly jatkaa samaa rynkytystä. Paikallaan polkasee kierroksia >1500 niin kone hyrrää oikein hyvin. Seoksia ei oo tarkistettu since viime vuoden, niin niitä epäilin että kusisko ne. Näin pakkaskelillä hankala sanoa, että savuttaako vai onko pelkkää höyryä, mutta sitä kuitenkin melko tasaseen tahtiin tulee, vaikka ois ajettu kone lämpöseks. Oisko minkälaista apua tähän?
-
- Viestit: 74
- Liittynyt: 28 Huhti 2006 14:06
- Paikkakunta: Lahti
- Viesti:
Re: Sierra kaasarissa sittenkin vika?
Ootko aivan varma ettei venttiilin nostokoneisto takkua?
Re: Sierra kaasarissa sittenkin vika?
Joo niin se unohtu samalla kertoa, että nostimet oijottiin tuon purkuremontin ohessa. Voi se olla siinäkin. Iteltäni ainakin loppuu keinot kesken.