Lukko nyt ihan paskana ja se pitäisi siis saada vaihdettua. Romikselta kun käyn kyselemässä osia niin mitäs mun pitää osata kysyä että vaihto onnistuu.
Onko millanen urakka tuo lukon vaihto ? mitä kaikkea pitää tehdä ?
Aika amatöörimäistä jos eivät olleet päässeet sisälle. Itseltä meni joskus nuorempana 5 minuuttia avata ovi omasta sierrasta kun oli vara-avain jäänyt autoon muiden avainten kanssa ja auton normaalit käyttis-avaimet jäivät kotiin lukkojen taakse...Koira-_ kirjoitti:Pässit yrittäny murtautua sisään kaunokaiseeni mutta eivät päässeet
Oliks tää Sierra vai mikä, en nyt muista onkos ne vaihtokelposia ne oikeen ja vasemman oven lukkopesät keskenään.., mulla ainakin käy kahden eri Sierran avaimet keskenään ristiin kaikkiin lukkoihin. Kannattaa testaa omaa avainta siihen purkulukkopesään ja valita sen mukaan. Mullakin on kellarissa pari ruostunutta Sierran ovee lukkoineen ylimääräisenä...Koira-_ kirjoitti:Pässit yrittäny murtautua sisään kaunokaiseeni mutta eivät päässeet, hyvä niin
Lukko nyt ihan pökäleenä ja se pitäisi siis saada vaihdettua. Romikselta kun käyn kyselemässä osia niin mitäs mun pitää osata kysyä että vaihto onnistuu.
Onko millanen urakka tuo lukon vaihto ? mitä kaikkea pitää tehdä ?