Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
mitäs tossa mulla on 3 tollasta ei farkkuu mutta porras perää ollu -80 luvun alun =P pensa maistuu toi ei ainakaan mee alle 10 litran sadalla se on varma =P automaatti laatikosta en tiedä eikai siin muuta kun ettei se vaan luista kiihdyttäessä. ja suoritus kyvystä sen verta että tanet nyt aina ollu nopeita ja toi automaatti farkku on varmaan -80 luvun nopeimpia vehkeitä että jos se 0-100 menee 14 s ? niin aika virkee
Ford Taunus 1.6 -82 (osina)
Chevy Camaro 5.7 TPI -86
Ford Escort 1.4 cvh -88
Dodge Ram 2500 5.9tdi -95
No ehdottomasti hyviä puolia on ainakin se jotta on automaatti. Eihän tuo farkku mikään sporttimalli ole muutenkaan. Automaagilla on mukavan leppoisaa ajella...
Jos laatikossa on vikaa niin korjaamisessa on työtä paljon. Itse osat ei ole kalliita. Turha edes kuvitella öljyjen vaihdon juurikaan vaikuttavan jos ei loodassa nyt aivan väärät voiteluaineet sisällä ole...
kuinka kauan noi tomaattilootat kestää? eli mimmosilla kilsoilla kannattaa alkaa varautua jo että vois alkaa kulumaa?
edit: onko noissa taneissa 3 pykäläinen automaatti loota? kun ilmeisesti tässä jonka oon ostamassa on 3 pykäläinen? ettei vaan apinaa koijata ja nelospykälä ei vain toimi....
Eiköhän taneissa C3 laatikkoa ole käytetty. Eli samaa kuin mm. granadoissakin.
Eli kolmipykäläinen se on. Muistaakseni C3:Sta pystyy kyllä pantoja kiristämään jos luistaa.
Voiko joku vahvistaa tämän?... tai kumota
...ja kyllä vanha, likainen öljykin toisinaan tekee omia kummallisuuksiaan, eli jos on laatikon toiminnassa jotain omituista, niin ensimmäiseksi tosiaan kannattaa kokeilla öljyjen vaihtamista tuoreempiin.
Ja jos ei automaattilaatikon toiminta ja käyttö ole ennestään tuttua, niin kysele reilusti sellaisilta jotka on niiden kanssa enemmän olleet tekemisissä. Omat kokemukset on turbohydramaticeista, joten en kauhean tarkkaan osaa tuosta laatikosta kertoa.