Ford Taunus -82 2.0 autom. farkku.
Ford Taunus -82 2.0 autom. farkku.
eli otsikon mukaisen auton oon toden mukaisesti ostamassa. Eli mitkähän on mallin heikkoja kohtia ja mitkä hyviä puolia.
Eli jos tietäjät laittaisivat vaikka plussia ja miinuksia niin olisin kiitollinen.
eniten kiinnostais suoritus arvot, kiihtyvyydet ja ohituskiihtyvyydet jne...
eli kaikkea
Eli jos tietäjät laittaisivat vaikka plussia ja miinuksia niin olisin kiitollinen.
eniten kiinnostais suoritus arvot, kiihtyvyydet ja ohituskiihtyvyydet jne...
eli kaikkea
mitäs tossa mulla on 3 tollasta ei farkkuu mutta porras perää ollu -80 luvun alun =P pensa maistuu toi ei ainakaan mee alle 10 litran sadalla se on varma =P automaatti laatikosta en tiedä eikai siin muuta kun ettei se vaan luista kiihdyttäessä. ja suoritus kyvystä sen verta että tanet nyt aina ollu nopeita ja toi automaatti farkku on varmaan -80 luvun nopeimpia vehkeitä että jos se 0-100 menee 14 s ? niin aika virkee
Ford Taunus 1.6 -82 (osina)
Chevy Camaro 5.7 TPI -86
Ford Escort 1.4 cvh -88
Dodge Ram 2500 5.9tdi -95
Chevy Camaro 5.7 TPI -86
Ford Escort 1.4 cvh -88
Dodge Ram 2500 5.9tdi -95
Korjaantuu kun vaihtaa levyt Ja onkos noissa tomaateissa panta? On kokemusta vain Chevyn tomskuista.. Öljyjen vaihto on suotavaa edes joskus..Joni88 kirjoitti:onks noissa tomaateissa sitte se että jos on kulunu nii luistaa kiihdytyksessä? ja toihan ei korjaannu öljyjen tai muun vaihdolla?
Mondeo 1.8 -93
RIP: Cortina -69, Cortina -72, Taunus -77, Capri -69, Escort -84, Taunus -76, Fiesta -83, Fiesta -84, Sierra -87, Taunus -78, Sierra -88
RIP: Cortina -69, Cortina -72, Taunus -77, Capri -69, Escort -84, Taunus -76, Fiesta -83, Fiesta -84, Sierra -87, Taunus -78, Sierra -88
No ehdottomasti hyviä puolia on ainakin se jotta on automaatti. Eihän tuo farkku mikään sporttimalli ole muutenkaan. Automaagilla on mukavan leppoisaa ajella...
Jos laatikossa on vikaa niin korjaamisessa on työtä paljon. Itse osat ei ole kalliita. Turha edes kuvitella öljyjen vaihdon juurikaan vaikuttavan jos ei loodassa nyt aivan väärät voiteluaineet sisällä ole...
Jos laatikossa on vikaa niin korjaamisessa on työtä paljon. Itse osat ei ole kalliita. Turha edes kuvitella öljyjen vaihdon juurikaan vaikuttavan jos ei loodassa nyt aivan väärät voiteluaineet sisällä ole...
juuh.. no hyvä tietää...
kuinka kauan noi tomaattilootat kestää? eli mimmosilla kilsoilla kannattaa alkaa varautua jo että vois alkaa kulumaa?
edit: onko noissa taneissa 3 pykäläinen automaatti loota? kun ilmeisesti tässä jonka oon ostamassa on 3 pykäläinen? ettei vaan apinaa koijata ja nelospykälä ei vain toimi....
kuinka kauan noi tomaattilootat kestää? eli mimmosilla kilsoilla kannattaa alkaa varautua jo että vois alkaa kulumaa?
edit: onko noissa taneissa 3 pykäläinen automaatti loota? kun ilmeisesti tässä jonka oon ostamassa on 3 pykäläinen? ettei vaan apinaa koijata ja nelospykälä ei vain toimi....
...ja kyllä vanha, likainen öljykin toisinaan tekee omia kummallisuuksiaan, eli jos on laatikon toiminnassa jotain omituista, niin ensimmäiseksi tosiaan kannattaa kokeilla öljyjen vaihtamista tuoreempiin.
Ja jos ei automaattilaatikon toiminta ja käyttö ole ennestään tuttua, niin kysele reilusti sellaisilta jotka on niiden kanssa enemmän olleet tekemisissä. Omat kokemukset on turbohydramaticeista, joten en kauhean tarkkaan osaa tuosta laatikosta kertoa.
Ja jos ei automaattilaatikon toiminta ja käyttö ole ennestään tuttua, niin kysele reilusti sellaisilta jotka on niiden kanssa enemmän olleet tekemisissä. Omat kokemukset on turbohydramaticeista, joten en kauhean tarkkaan osaa tuosta laatikosta kertoa.