
Kiikarissa mondeo mk1 stw
Kiikarissa mondeo mk1 stw
Nyt olis isomman auton laitto edessä ja kiikarissa olis otsikonmukainen kampe. Muuten peli vaikuttaa ehjältä,mutta takakaaret ovat aika lahot. Vähän on kilometrejä ja huoltohistoriakin hyvä. Nyt mietityttää,että onko mitään järkeä ostaa autoa jossa on jo alkavaa ruostevauriota? Onko nämä 93-96 mondeot ylipäätänsä kovia ruostumaan 

no ruosteesta en tiedä..itellä sjut kyseinen peli alla (n.3kk ollut) ja tyytyväinen olen ollut hintaan katsoen. Pintaruostetta on, läpi ei ole. Ens keväänä maalautus ja ruosteiden pois otto..eli jos ei ole peukalo keskellä kämmentä niin ei se ruoste koskaan ole este..
Nykyinen:
-Mondeo 2.0TDCi Powershift -13
Ex:
-Escort XR3i Cabriolet -89
-Mondeo 1.8i 16v STW -95-
-Escort GT 1.6 -90-
-Sierra 2.0ohc -85-
-Mondeo 2.0TDCi Powershift -13
Ex:
-Escort XR3i Cabriolet -89
-Mondeo 1.8i 16v STW -95-
-Escort GT 1.6 -90-
-Sierra 2.0ohc -85-
-
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
Itellä on vielä aika hyvä toi -96, mutta näissähän ulospäin näkyvät ekana juurikin noi lokasuojien kaaret ja se terävä kanttaus helmassa, ynnä etupyörien takana oleva lyhyt pellinpätkä helmassa. Konepellin reunoja kannattaa myös sormeilla, sielläkin saattaa olla alkavaa. Lisäksi ulkoiset muovi-osat näyttävät olevan liikkuvaa sorttia ja hankausjäljistä lähtee helposti pintaruoste liikkeelle. Takaluukku kestää näissä kromittomissa aika hyvin, itselläkään ei ole mitään sanomista ja ovien alareunat ovat alkuperäisiksi yllättävän hyvässä kunnossa, ei oikeastaan mitään sanomista.
Pohjassa on tuon ikäisessä pintaruostetta varmasti, moottorin alla olevat palkit ovat herkät ja taka-akselin tienoilta löytyy kivoja pesiä sieltä sun täältä. Itelläni olivat jarruputket ruostuneet takaa sieltä, missä menevät näkymättömissä pohjaa vasten, kannattaa jarruttaa KUNNOLLA, tarkastaminen on vaikeaa jossei vaihda saman tein.
Pelleistä voi kyllä aika paljon päätellä auton pidosta, yllättävän paljon näkee näitä MK2-malleja, jopa 99-00 ikäisiä, jotka ovat luvattoman törkeässä kunnossa, kun vertaa vaikka tohon omaan hoppaan.
http://i4.photobucket.com/albums/y138/I ... oja005.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y138/IC1970/Ford26.jpg
Tommosen haet itelles
Pohjassa on tuon ikäisessä pintaruostetta varmasti, moottorin alla olevat palkit ovat herkät ja taka-akselin tienoilta löytyy kivoja pesiä sieltä sun täältä. Itelläni olivat jarruputket ruostuneet takaa sieltä, missä menevät näkymättömissä pohjaa vasten, kannattaa jarruttaa KUNNOLLA, tarkastaminen on vaikeaa jossei vaihda saman tein.
Pelleistä voi kyllä aika paljon päätellä auton pidosta, yllättävän paljon näkee näitä MK2-malleja, jopa 99-00 ikäisiä, jotka ovat luvattoman törkeässä kunnossa, kun vertaa vaikka tohon omaan hoppaan.
http://i4.photobucket.com/albums/y138/I ... oja005.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y138/IC1970/Ford26.jpg
Tommosen haet itelles

Niin ne näköjään voi samanmalliset
autot olla erillaisia.
Itellä -97 mallissa ei ole ruoste ongelmia,
nosturilla ollessaan öljynvaihdossa,
kävi peltiseppä oikein kehumassa
ruosteettomuutta ja sanoi,että
kestävät on pellit verrattuna
uuskoppaseen.
Melkein uutena tuli kyllä tectyliä
ruiskuteltua alustaan,vai johtusko
lie Lapin teistä,ettei nikke oo nakertanu.
autot olla erillaisia.
Itellä -97 mallissa ei ole ruoste ongelmia,
nosturilla ollessaan öljynvaihdossa,
kävi peltiseppä oikein kehumassa
ruosteettomuutta ja sanoi,että
kestävät on pellit verrattuna
uuskoppaseen.
Melkein uutena tuli kyllä tectyliä
ruiskuteltua alustaan,vai johtusko
lie Lapin teistä,ettei nikke oo nakertanu.
