Sivu 1/1
Tehot kateissa Sierrasta
Lähetetty: 29 Marras 2006 00:17
Kirjoittaja kinkero
Kyseessä siis -86 iS-Sierra. Ei väännä eikä kulje niinkuin pitäisi. Jos haluaa jotenki kiihtymään, joutuu kierrättämään punaiselle asti. Puristuspaineet tarkastettu: n. 16 baria joka pytyssä. Eli ei vikaa niissä. Kaikki mahdolliset paikat ilmavuodoille tarkistettu, bensan- ja ilmansuodattimet vaihdettu ja sytytys tarkistettu. Epäilin bensanpaineensäädintä, mutta uutta ei meinannut löytyä mistään, tai jos löyty niin maksoi miljoonia. Eli ei kauheasti kysyntää sille osalle, mikä taas tarkoittaisi ettei sellainen kauhean helposti mene rikki...

Re: Tehot kateissa Sierrasta
Lähetetty: 29 Marras 2006 01:29
Kirjoittaja henu
kinkero kirjoitti:Kyseessä siis -86 iS-Sierra. Ei väännä eikä kulje niinkuin pitäisi. Jos haluaa jotenki kiihtymään, joutuu kierrättämään punaiselle asti. Puristuspaineet tarkastettu: n. 16 baria joka pytyssä. Eli ei vikaa niissä. Kaikki mahdolliset paikat ilmavuodoille tarkistettu, bensan- ja ilmansuodattimet vaihdettu ja sytytys tarkistettu. Epäilin bensanpaineensäädintä, mutta uutta ei meinannut löytyä mistään, tai jos löyty niin maksoi miljoonia. Eli ei kauheasti kysyntää sille osalle, mikä taas tarkoittaisi ettei sellainen kauhean helposti mene rikki...

ettei jako oli hypänny

Lähetetty: 29 Marras 2006 13:16
Kirjoittaja kinkero
Hmmm... Mut jos se ois hypänny, ni eiks ne puristukset ois sillo menny perseelleen...?
Lähetetty: 29 Marras 2006 13:58
Kirjoittaja henu
kinkero kirjoitti:Hmmm... Mut jos se ois hypänny, ni eiks ne puristukset ois sillo menny perseelleen...?
jaa a...en oo iha varma mut jos yhen hampaan on vinos ni tuskin toimii mut voihan siel viel puristuksii olla
Lähetetty: 29 Marras 2006 14:33
Kirjoittaja Kujala
Mulla oli jako hypänny 2 hammasta ja silti löyty puristuksia ja pystyi jopa ajamaankin, mutta tehot tosiaan oli hukassa.
Eli jako kannattaa tarkistaa
Lähetetty: 29 Marras 2006 16:31
Kirjoittaja kinkero
Miten ne kohdistukset tarkastetaan sieltä kampiakselin päästä, kun se on nii vaikeassa paikassa? Pitääkö ottaa etumaski ja syyläri pois että näkee?
Ne puristukset oli vissii vielä paremmat ku pitäis: ohjekirjas luki et ne on 11-13 baria, mut mulla oli jokasessa noin 16 baria...

Lähetetty: 29 Marras 2006 17:12
Kirjoittaja tupu
kammen merkin näkee samasta paikkaa mistä sytytyksenkin. siivapyörän viimeinen merkki (syvin) siihen piikkiin, pyörimis suuntaan katsottaessa.
Lähetetty: 29 Marras 2006 17:36
Kirjoittaja kinkero
Niin niin, mutta mitä kaikkea pitää purkaa, että pääsee sinne käsiksi? Sinne kun ei oikein yläpuolelta näe...
Lähetetty: 29 Marras 2006 17:42
Kirjoittaja henu
kinkero kirjoitti:Niin niin, mutta mitä kaikkea pitää purkaa, että pääsee sinne käsiksi? Sinne kun ei oikein yläpuolelta näe...
näkee näkee...lohkosta sojottaa sellanen valu tappi ni se siihen hihnapyörän paksuimman viivan kohalle
Lähetetty: 29 Marras 2006 17:50
Kirjoittaja tupu
kinkero kirjoitti:Niin niin, mutta mitä kaikkea pitää purkaa, että pääsee sinne käsiksi? Sinne kun ei oikein yläpuolelta näe...
Laturin puolelta , kun katsoo alaviistoon, näkyy tappi noin kello 10;ssä. Eikä tarvi purkaa muuta kuin jakopään koppa (Tuskin se kuitenkaan enää paikallaan onkaan...) ja virranjakajan kansi.
Re: Tehot kateissa Sierrasta
Lähetetty: 01 Joulu 2006 22:02
Kirjoittaja jylpertiina
kinkero kirjoitti:Kyseessä siis -86 iS-Sierra. Ei väännä eikä kulje niinkuin pitäisi. Jos haluaa jotenki kiihtymään, joutuu kierrättämään punaiselle asti. Puristuspaineet tarkastettu: n. 16 baria joka pytyssä. Eli ei vikaa niissä. Kaikki mahdolliset paikat ilmavuodoille tarkistettu, bensan- ja ilmansuodattimet vaihdettu ja sytytys tarkistettu. Epäilin bensanpaineensäädintä, mutta uutta ei meinannut löytyä mistään, tai jos löyty niin maksoi miljoonia. Eli ei kauheasti kysyntää sille osalle, mikä taas tarkoittaisi ettei sellainen kauhean helposti mene rikki...

en epäile mutta kysyn silti millä olet ajanut ennen sillä nämähän eivät ole raketteja:)
Lähetetty: 01 Joulu 2006 22:51
Kirjoittaja kinkero
1.4l escortilla. Voin sanoo, et nykyinen sierra jäis sille helposti.
Lähetetty: 04 Joulu 2006 00:14
Kirjoittaja kinkero
Vika löytykin sähköpuolelta. Ei ladannut tarpeeksi, koska laturissa liian huono maadoitus. Sai siis kaiketi liian kylmää kipinää eikä polttanut kunnolla. Nyt kulkee eikä kuluta paljoa enää.
