Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kyseessä siis -86 iS-Sierra. Ei väännä eikä kulje niinkuin pitäisi. Jos haluaa jotenki kiihtymään, joutuu kierrättämään punaiselle asti. Puristuspaineet tarkastettu: n. 16 baria joka pytyssä. Eli ei vikaa niissä. Kaikki mahdolliset paikat ilmavuodoille tarkistettu, bensan- ja ilmansuodattimet vaihdettu ja sytytys tarkistettu. Epäilin bensanpaineensäädintä, mutta uutta ei meinannut löytyä mistään, tai jos löyty niin maksoi miljoonia. Eli ei kauheasti kysyntää sille osalle, mikä taas tarkoittaisi ettei sellainen kauhean helposti mene rikki...
kinkero kirjoitti:Kyseessä siis -86 iS-Sierra. Ei väännä eikä kulje niinkuin pitäisi. Jos haluaa jotenki kiihtymään, joutuu kierrättämään punaiselle asti. Puristuspaineet tarkastettu: n. 16 baria joka pytyssä. Eli ei vikaa niissä. Kaikki mahdolliset paikat ilmavuodoille tarkistettu, bensan- ja ilmansuodattimet vaihdettu ja sytytys tarkistettu. Epäilin bensanpaineensäädintä, mutta uutta ei meinannut löytyä mistään, tai jos löyty niin maksoi miljoonia. Eli ei kauheasti kysyntää sille osalle, mikä taas tarkoittaisi ettei sellainen kauhean helposti mene rikki...
Miten ne kohdistukset tarkastetaan sieltä kampiakselin päästä, kun se on nii vaikeassa paikassa? Pitääkö ottaa etumaski ja syyläri pois että näkee?
Ne puristukset oli vissii vielä paremmat ku pitäis: ohjekirjas luki et ne on 11-13 baria, mut mulla oli jokasessa noin 16 baria...
kinkero kirjoitti:Niin niin, mutta mitä kaikkea pitää purkaa, että pääsee sinne käsiksi? Sinne kun ei oikein yläpuolelta näe...
Laturin puolelta , kun katsoo alaviistoon, näkyy tappi noin kello 10;ssä. Eikä tarvi purkaa muuta kuin jakopään koppa (Tuskin se kuitenkaan enää paikallaan onkaan...) ja virranjakajan kansi.
kinkero kirjoitti:Kyseessä siis -86 iS-Sierra. Ei väännä eikä kulje niinkuin pitäisi. Jos haluaa jotenki kiihtymään, joutuu kierrättämään punaiselle asti. Puristuspaineet tarkastettu: n. 16 baria joka pytyssä. Eli ei vikaa niissä. Kaikki mahdolliset paikat ilmavuodoille tarkistettu, bensan- ja ilmansuodattimet vaihdettu ja sytytys tarkistettu. Epäilin bensanpaineensäädintä, mutta uutta ei meinannut löytyä mistään, tai jos löyty niin maksoi miljoonia. Eli ei kauheasti kysyntää sille osalle, mikä taas tarkoittaisi ettei sellainen kauhean helposti mene rikki...
en epäile mutta kysyn silti millä olet ajanut ennen sillä nämähän eivät ole raketteja:)
Vika löytykin sähköpuolelta. Ei ladannut tarpeeksi, koska laturissa liian huono maadoitus. Sai siis kaiketi liian kylmää kipinää eikä polttanut kunnolla. Nyt kulkee eikä kuluta paljoa enää.