Sivu 1/1

öljytikku

Lähetetty: 27 Marras 2006 13:16
Kirjoittaja esco_73
mistähän johtuu että oljytikku napsahtaa poikki ohc:ssä, öljypohjaa on muokattu ja öljypohja oli ennen 1.6 nyt 2.0, että voiskohan esim, kampi ottaa kiinni.

Lähetetty: 27 Marras 2006 14:47
Kirjoittaja lalli69
Kuulostaa aika oudolta, mutta ei kai siinä muuta mahdollisuutta ole, kuin mainitsemasi mahdollisuus.

Eikö se tikku kuitenkin pitäis olla sellaisessa holkissa melkein koko pituudeltaan, vai onko se poistettu ö-pohjan muokkaamisen yhteydessä?

Lähetetty: 27 Marras 2006 17:21
Kirjoittaja TVR
Normi juttu OHC koneessa kun tikun putkee väännelty, se tikku pääsee ottaan kampuraan kii ja murtuu poikki kun kampura sitä naputtaa.
Parhaimmillaan ollu 4 öljytikun pätkää öljypohjassa kun aukasin koneen.

Lähetetty: 28 Marras 2006 12:15
Kirjoittaja esco_73
täytyypi jättää tikku pois ja tarkistella välillä öljyjä täys mittasella tikulla, minkähän mittanen toi öljytikku on, putken päästä öljytikun päähän ja kuinkahan pitkä tikun päästä on max merkkiin kun täytyy väsätä tikku kun ei oo enään ylimääräsiä tikkuja.

Lähetetty: 28 Marras 2006 13:53
Kirjoittaja TVR
esco_73 kirjoitti:täytyypi jättää tikku pois ja tarkistella välillä öljyjä täys mittasella tikulla, minkähän mittanen toi öljytikku on, putken päästä öljytikun päähän ja kuinkahan pitkä tikun päästä on max merkkiin kun täytyy väsätä tikku kun ei oo enään ylimääräsiä tikkuja.
Mittasin kax tikkua (2,0 sekä Emax 1,6) ja 2-3 millin eroja keskenään mitoissa niissä tikuissa.
Siis mitat on "putken päästä" mitattuna (topppari hartia tikun varressa): 41,5cm tikun max pituus, 39.3cm minimi merkkiin, 37cm Max merkkiin.

Lähetetty: 28 Marras 2006 14:18
Kirjoittaja esco_73
kiitos vaan.