öljytikku

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
esco_73
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Elo 2006 20:39

öljytikku

Viesti Kirjoittaja esco_73 »

mistähän johtuu että oljytikku napsahtaa poikki ohc:ssä, öljypohjaa on muokattu ja öljypohja oli ennen 1.6 nyt 2.0, että voiskohan esim, kampi ottaa kiinni.
lalli69

Viesti Kirjoittaja lalli69 »

Kuulostaa aika oudolta, mutta ei kai siinä muuta mahdollisuutta ole, kuin mainitsemasi mahdollisuus.

Eikö se tikku kuitenkin pitäis olla sellaisessa holkissa melkein koko pituudeltaan, vai onko se poistettu ö-pohjan muokkaamisen yhteydessä?
TVR
Viestit: 105
Liittynyt: 21 Maalis 2006 11:15
Paikkakunta: Laukaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TVR »

Normi juttu OHC koneessa kun tikun putkee väännelty, se tikku pääsee ottaan kampuraan kii ja murtuu poikki kun kampura sitä naputtaa.
Parhaimmillaan ollu 4 öljytikun pätkää öljypohjassa kun aukasin koneen.
esco_73
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Elo 2006 20:39

Viesti Kirjoittaja esco_73 »

täytyypi jättää tikku pois ja tarkistella välillä öljyjä täys mittasella tikulla, minkähän mittanen toi öljytikku on, putken päästä öljytikun päähän ja kuinkahan pitkä tikun päästä on max merkkiin kun täytyy väsätä tikku kun ei oo enään ylimääräsiä tikkuja.
TVR
Viestit: 105
Liittynyt: 21 Maalis 2006 11:15
Paikkakunta: Laukaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TVR »

esco_73 kirjoitti:täytyypi jättää tikku pois ja tarkistella välillä öljyjä täys mittasella tikulla, minkähän mittanen toi öljytikku on, putken päästä öljytikun päähän ja kuinkahan pitkä tikun päästä on max merkkiin kun täytyy väsätä tikku kun ei oo enään ylimääräsiä tikkuja.
Mittasin kax tikkua (2,0 sekä Emax 1,6) ja 2-3 millin eroja keskenään mitoissa niissä tikuissa.
Siis mitat on "putken päästä" mitattuna (topppari hartia tikun varressa): 41,5cm tikun max pituus, 39.3cm minimi merkkiin, 37cm Max merkkiin.
esco_73
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Elo 2006 20:39

Viesti Kirjoittaja esco_73 »

kiitos vaan.
Vastaa Viestiin